• lieve mensen .
    moeten jullie ook alweer naar school of bezig met jullie opleiding?
    serieus ik ben nog maar een week naar school en als je nu alleen al naar me blaast val ik dood om ;$
    zo vermoeiend!
    hebben jullie dat ook?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik moet maandag mijn boeken ophalen en woensdag naar school,maar nu ik mijn rooster ken wil ik niet meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik moest deze week naar school. Na de eerste dag viel ik om. Ik ging vroeg op bed tweede dag nog altijd zo dood. Midden in de nacht niet lekker geworden volgende dag toch maar naar school en nu donderdag en vrijdag al ziek (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik had gisteren een uur vroeger vrij, en na het avondeten, ben ik op mijn bed gaan liggen. Ik heb geslapen tot mijn ouders me kwamen wakker maken om te vragen of ik ook een ijsje wilde. Ik was om half 6 naar mijn bed gegaan, om half negen maken ze me wakker. Ik moest om 10 uur terug naar mijn bed x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ben maandag begonnen en doodop. Bah.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    7 september is my day~.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Jaaa ik kom thuis en ik wil derict slapen omdat ik zo moe ben.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    en ik ben nog maar 2dagen en half bezig.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jha, heb ik ook. De eerste schooldag ik werd wakker & ik was nog altijd moe. & nu nog steeds ><


    Let us die young or let us live forever.

    jaaa ik viel zowat op de fiets in slaap soms zowat [fiets intotaal 32 km per dag] nou dan ben je echt moe hoor!
    en dan ook nog zeggen wat doe je ongezellig.
    ja ik ben moe jongens :4


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ja heb ik ook. ik ben ook nog maar een week weer naar school en ben kapot.. en dan kan ik morgen ook nog niet eens uitslapen want ik word om half 7 al opgehaald x.x


    She said: I gotta find out for myself

    Ik ben zo moe, maar ik moet er ook elke dag om 6 uur uit :')


    -

    Ik moet maandag mijn rooster ophalen & dan dinsdag begin ik met gewone lessen.
    but ik ga naar 1e? x_x

    Eerst 2 introductie dagen voor klas 3 gehad (mwahaha, had ik wel nodig :'D blijven zitten en nieuwe school >.< kende niemand) en sinds woensdag weer echt begonnen. En idd, ook bij mij; als je blaast, val ik om .___.'


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben al 2 weken bezig! Huiswerk al van hier tot tokio en mijn boeken zijn dik en mijn rooster is op 2 dagen kut! :|

    En toch vind ik het nog niet zo erg :X


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Van 1 september zit ik terug op de schoolbanken. -nog niet zo lang dus.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~