• En dan heb ik het over Thomas* (voor de gene die hem niet kennen: Hij stalkte me vorig schooljaar). Ik kon niet eens naar de meiden wc's lopen op school of hij volgde me, hij floot me na en beweerde dat hij mijn vriendje was (en dat we verkering hadden). Dit hield na een tijdje gelukkig op en brak de vakantie aan waarna ik hem een tijdje niet meer gezien/gehoord heb. Maar nu merk ik sinds een paar weken weer dat hij me stalkt: hij volgt me naar mijn huis, naar mijn oma en zelfs naar vriendinnen toe. Daarnet ook weer: ik moest nog even iets hebben uit de winkel, liep hij daar ook met een paar vrienden en ging hij me telkens volgen en overleggen met zijn vrienden zoals: "Ze heeft Ben en Jerry ijs! Dat moet je d'r dus geven!" en nog meer van die opmerkingen. Dat vind ik dus echt niet leuk en heb het aan mijn moeder verteld. Nu zegt ze dat ik -eindelijk- van school mag veranderen omdat ik dit al eens eerder verteld had maar hij toen gestopt was. Nu ben ik eigenlijk best wel bang van hem omdat hij telkens als ik ergens naar toe ga hij er ook is of heen gaat... Weet iemand misschien hoe ik van hem afkom?


    Alvast bedankt(:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 17:48 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat een creep! Oo


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zoals ze voor me al zeiden; politie en school inlichten. Het enige dat je kan doen. Waarschijnlijk wordt hij op school dan geschorst of zo, en de politie kan hem een straatverbod geven. Dan moet hij technisch gezien wel van school veranderen..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ga naar de politie en vraag om een straatverbod en meld het bij je school. Ik zou me toch echt wel bedreigd voelen als iemand me altijd achtervolgde.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    po-li-tie. Of je kan mij vragen en dan kom ik 'm uitschelden. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    wel,,stalkers houden nooit vanzelf op en ik vrees dat als je naar een andere school gaat hij je nog steeds wel zal lastigvallen.
    => ga naar de politie,stalken=verboden
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Politie, inderdaad. En ook even naar de teamleider, als jullie die hebben.
    Mijn ex, die toevallig echt Thomas heet, heeft mij een tijdje anoniem gebeld 's nachts en ook smsjes gestuurd waarin dingen staan zoals dat ik anorexia moest krijgen, zelfmoord moet plegen etc. Ik weet zeker dat hij dat was, want het is opgehouden nadat de teamleiders op school een gesprek met hem hebben gehad. Gewoon melden, dan houden ze meestal wel op.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik zou het tegen de directeur zeggen zodat thomas bij de directeur moet komen


    #LaLaLa

    dingen die hier boven staan + meschien als tie weer bij bijv de winkel staat en over legt met vriend en je hebt bijv een milkshake (iets plakkerig ) in zijn gezicht gooien 8D


    Shoganai i ne~

    Oud topic...


    I don't necessarily agree with everything I say.