• schatje
    het word steeds erger
    mr verbiezen heeft de beslissing trouwens genomen kk lijer
    ik kijk hem nooit meer aan
    & ik heb een griekslatijn klas, met allemaal neurdjes die grieks en latijn doen dus ik heb ook bv 1e vrij en dan 7e uur kk naaaai man
    ik haat dit
    ik wil dood ofso
    kk school ze verneuken me hele leven
    jullie hebben zo'n chille klas jonge
    naaaja spreek je nog
    zwemmen was leeeuk !
    iloveyou bestfriend


    Dit las ik net op de hyves van een meisje van mijn school. Kom op, doe normaal?! Ik heb ook geen leuke klas, maarja, dat is dan maar zo. Hoezo overdreven? Hebben jullie ook zulke mensen op school? :|


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dit is er weer eentje voor psychiater Get Rid Of Overacting.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nou, toen ik mijn rooster zag was ik toch wel aardig gepikeerd. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Jaa, ik zie best wel veel mensen die met kk schelden.
    als je dat doet, ben je zielig.
    Kk is een verschrikkelijke ziekte en bijna niet te genezen. Meestal hou je daar ook nog een inwendig litteken aan over.
    Daarom ga ik niet met mensen om die daarmee schelden.

    x. Joy


    Joy is not in Things, it is in us.

    Bro schreef:
    wtf, ik dacht dat jij dat had getypt, ik dacht al van; wow die ziet het niet zitten ofzo xd. maar dat is zo aandacht te kort.


    Beeeeeeeesje :-)

    too bad..:8


    You asked my why I did that? Just because there is no reason not to.

    Dat is zo typisch weer --' die van de Latijnse worden altijd beschouwd als nerds. Dat meisje moet echt is een leven krijgen --' Ik wou dat het cliché is doorbroken werd: mensen die Latijn doen kunnen ook LEUK zijn


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    AngeeXx schreef:
    Dat is zo typisch weer --' die van de Latijnse worden altijd beschouwd als nerds. Dat meisje moet echt is een leven krijgen --' Ik wou dat het cliché is doorbroken werd: mensen die Latijn doen kunnen ook LEUK zijn
    precies, wij hebben gewoon chille mensen bij ons op gymn. dus dat gezeik over dat mensen op latijn en grieks alleen maar nerds zijn slaat helemaal nergens op..

    Nadiever schreef:
    aandacht te kort (:

    Kut voor haar dan.


    -

    Bro schreef:
    wtf, ik dacht dat jij dat had getypt, ik dacht al van; wow die ziet het niet zitten ofzo xd. maar dat is zo aandacht te kort.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Bro schreef:
    wtf, ik dacht dat jij dat had getypt, ik dacht al van; wow die ziet het niet zitten ofzo xd. maar dat is zo aandacht te kort.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Grieks en Latijn.. Dat zou betekenen dat diegene op Gymnasium zit.
    Is niet echt te zien.


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Bro schreef:
    wtf, ik dacht dat jij dat had getypt, ik dacht al van; wow die ziet het niet zitten ofzo xd. maar dat is zo aandacht te kort.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hysterical schreef:
    Grieks en Latijn.. Dat zou betekenen dat diegene op Gymnasium zit.
    Is niet echt te zien.


    Nee, daar zit ze juist niet. De rest van haar klas wel, dat is haar hele probleem x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat is idd overdreven >.<