• Nou Mensen.
    Ik heb mijn beste vriend leren kennen via een vriendin.
    Alleen op kamp begon ze zich sletterig te grdragen.Maar Oké.
    Ik was dus verliefd op haar vriendje maar later als zij er niet was begon hij met mij te flirten.
    Hij kwam ook naar mij toe toen er wat was, Hij zei ook van als er iets is dat ik er met hem over kon praten.
    Dat heb ik dus gedaan, Blijkt hij ruzie te hebben met zijn vriendin die een ander leuk vind en zij heeft het uitgemaakt.
    Het was net een weekje uit. Toen zei hij op msn Dat hij mij al langer leuk vond en 2 dagen daarna vroeg hij verkering.
    Ik wilde niet zo snel verkering al hoewel ik hem heel leuk vind, Hij heeft het nog een keer gevraagt en ik wilde nogsteeds wachten want ik wilde geen naam zoals "Slet, Hoer en vriendjes inpikker" En nu op school.
    Zit zijn Ex te zeuren dat ze hem terug wil en dat ze nieteens een knuffel van hem heeft gehad.
    Nu zit ze al een hele week aan zijn kop te zeuren dat ze een knuffel wil. Maar hij gaf toe en toen begon hij met haar te knuffelen wel 10 minuten lang.
    Maar die knuffel leek alsof ze elkaar nog leuk vonden, Ze stonden vandaag te knuffelen voor mijn neus ze deden alsof ik niet bestond.
    Alleen nu twijfel ik of R me nog leuk vind.
    En ik Denk dat zij weet dat ik hem leuk vind en ze probeerd hem van me af te pakken als zegmaar vriend.
    Ik hoop dat jullie advies hebben. Bedankt dat jullie dit Klote Verhaal met mijn Kut Gezeur hebben gelezen.




    Edit= Ze vind hem nogtsteeds leuk en wil waarschijnlijk weer met hem en ze wil hem van me afpakken als Best Vriend en als ik denk dat hij mij niet leuk vind R dus maar ik snap ook weer 1 ding niet Zij is verliefd op een ander en ze maakt het uit, Ze ziet mij en R lol maken en ze wil opeens een knuffel van hem.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 21:24 ]


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Gewoon toegeven en aan die jongen vragen of hij nog met je wilt.
    Als dat zo is, volg je hart en neem met hem, zo ben jij gelukkig en leer je dat meisje ook een lesje.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Gewoon toegeven en aan die jongen vragen of hij nog met je wilt.
    Als dat zo is, volg je hart en neem met hem, zo ben jij gelukkig en leer je dat meisje ook een lesje.
    Ja maar mijn ma shrok al van dat hij 15 is ik 13 en dat hij in de Examen klas zit. En hij heeft nogal problemen thuis dan mag ik al helemal niet met hem omgaan dat vind ik dan wel klote mn ouders zijn nogal beschermend


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    BoyzoneLover schreef:
    (...) Ja maar mijn ma shrok al van dat hij 15 is ik 13 en dat hij in de Examen klas zit. En hij heeft nogal problemen thuis dan mag ik al helemal niet met hem omgaan dat vind ik dan wel klote mn ouders zijn nogal beschermend


    Leeftijd hoeft dat toch niet in de weg te zitten? En aan die problemen thuis kan hij niet veel doen, toch?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Leeftijd hoeft dat toch niet in de weg te zitten? En aan die problemen thuis kan hij niet veel doen, toch?
    Hij woont in een opvang voor kinderen die het niet goed hebben thuis zijn vader is alchoholist en hij heeft ruzie met zijn stiefvader. Mijn ouders zijn nogal beschermend en ik weet niet of hij me nu nog wel leuk vind..


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Rooftops schreef:
    Gewoon toegeven en aan die jongen vragen of hij nog met je wilt.
    Als dat zo is, volg je hart en neem met hem, zo ben jij gelukkig en leer je dat meisje ook een lesje.

    Het is weer aan tussen Sarissa en Richard daar ben ik wel blij mee :Y)


    Je mpp moeder swaa