Ik ben sinds een korte tijd zwanger ( Ik weet het, 17 is vroeg om al een kind te krijgen. ) en dat heb ik vandaag aan een vriendin van me vertelt. ( Nouwja, ik DACHT dat ze een vriendin was.) En die reageerde heel raar, namelijk dat dat kind dood zou gaan. Eerst dacht ik dat ze een grapje maakte maar ze meende het serieus! We doen een opleiding om kleuterjuf te worden ( werken met kinderen rond de 2, 3, 4 jaar. ) En aangezien het me best goed afgaat weet ik haast wel zeker dat mijn kind het overleeft bij mij. En ik weet ook zeker dat mijn vriend blijft, want hij liep 5 jaar geleden ) toen we net een stel waren. ) als te zeuren om een kindje.
Ik weet het, het is niet boeiend en heel erg stom, maar dit moest ik gewoon even kwijt.
Update: Voor iedereen die nieuwschierig is, we krijgen een dochtertje. We hebben ookal een naam bedacht, Diamond.
Update: Mijn dochtertje zal niet komen. Ik ben gaan skaten en ik ben toen flin van de half-pipe gevallen. Ik heb een hersenschuding, een gebroken pols en een miskraam eraanover gehouden.
Leah
[ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 14:59 ]
Mensen die om je lachen hebben geen leven