• Nou, er zouden heel veel mensen van hier naar mijn verjaardag komen. En nu heeft ineens meer dan de helft afgezegd, terwijl ze bijna een half jaar hadden om die dag vrij te houden, en dat vind ik best lullig. Sommige hebben niet eens afgezegd bij mij, dat hoor ik ineens via via.


    Your make-up is terrible

    Prophecy schreef:
    Ik kom sowieso! <3
    En ik tel voor 10! (:


    Yes, I know that hahaha x'D


    Your make-up is terrible

    Dat is lullig. Let er niet op, er zijn een boel mensen die je graag hebben en je niet laten zitten. :Y)


    All this dampness is damp.

    Prophecy schreef:
    Ik kom sowieso! <3
    En ik tel voor 10! (:

    10? Zeg maar gerust 20. xD *grapje*


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Soldier schreef:
    Dat is lullig. Let er niet op, er zijn een boel mensen die je graag hebben en je niet laten zitten. :Y)


    Nou, het is meer dan de helft, ook van mensen waarvan ik dacht dat ze me wel graag mochten.


    Your make-up is terrible

    Ahww, dit vind ik echt héél lullig voor je. |:

    Mja, dat heb je vaak met Quizlet ook. Iedereen wil komen, vervolgens zeggen ze dus dat ze komen, maar als het erop aankomt, mag het niet van de ouders. ):

    Maar ik ben er zeker van dat je er toch nog een stoer feestje van gaat maken. :Y)

    Prodigy schreef:
    Ahww, dit vind ik echt héél lullig voor je. |:

    Mja, dat heb je vaak met Quizlet ook. Iedereen wil komen, vervolgens zeggen ze dus dat ze komen, maar als het erop aankomt, mag het niet van de ouders. ):

    Maar ik ben er zeker van dat je er toch nog een stoer feestje van gaat maken. :Y)


    Eigenlijk mochten ze wel maar hebben ze gewoon andere dingen afgesproken of moeten ze werken. Ze hebben geen vrij gevraagd enzo.


    Your make-up is terrible

    Katniss schreef:
    Dat is echt flauw. ;l


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Assassin schreef:
    (...)

    Eigenlijk mochten ze wel maar hebben ze gewoon andere dingen afgesproken of moeten ze werken. Ze hebben geen vrij gevraagd enzo.

    Ahww, dat is eigenlijk nog kutter. |:

    ik had dat ook -,-

    ik nodigde 10 mensen uit
    6 belden er niet eens af, kwamen er maar 4 was me feestje verpest.

    Misschien kwam er iets tussen of zo?
    Het is in ieder geval wél heel lullig naar jou toe.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Das inderdaad heel erg jammer, maar ik had al zo'n vermoeden dat het 't geval zou zijn bij jouw feest. Ik zal gister nog te denken: hoeveel man zal nu echt opdagen?

    Anyway, Sam komt. Ik denk dat ik morgen maar eens een ubervette kaart ga halen
    (baby).


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Das inderdaad heel erg jammer, maar ik had al zo'n vermoeden dat het 't geval zou zijn bij jouw feest. Ik zal gister nog te denken: hoeveel man zal nu echt opdagen?

    Anyway, Sam komt. Ik denk dat ik morgen maar eens een ubervette kaart ga halen
    (baby).


    Awesome =D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, het is meer dan de helft, ook van mensen waarvan ik dacht dat ze me wel graag mochten.

    Niet alle mensen die niet kunnen komen, mogen jou niet. Er zullen ook mensen bij zitten die écht iets hebben ineens, of die écht niet meer afkonden zeggen van iets. Maar het word gewoon stoer, zoals Jolien zegt! _O_

    Reassurance schreef:
    (...)
    Nou voel ik me vereerd, want ik kom nog steeds :9~


    everything, in time

    Ik wil wel komen :9~
    Maar het is inderdaad best wel stom als ze pas op het laatste afzeggen!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!