• Dit is niet het centrale topic, maar ik wou even iets kwijt B). Nou goed, ik vind dus een jongen leuk, en we hebben het al eens geprobeerd maar het ging niet om redenen, nu zijn we het weer aan het proberen maar we gaan nog niet met elkaar ofzo, maargoed, ik zag 'm vandaag op school en hij ging een beetje voor me staan, en ik wou 'm een kus geven maar hij deinsde zo achteruit, hij zegt 'ik mag geen meisjes aanraken tijdens de ramadan', en dat vond ik zo kut, haha. Ik stond nogal voor schut namelijk, maargoed.. Vind het wel kut dat het toen zo druk was op het schoolplein, ghaha. Iemand ook zoiets gehad?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 16:32 ]


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Oké ik heb perongeluk op enter geklikt ben bezigg.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Huh, mijn maatschappijleraar zei dat het nu weer Ramadan was? -weet niet of je moet geloven wat die vent zegt maar oke-

    door jou edit: laat maar :'D

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 16:33 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jullie wilden uitgaan, maar hij mocht niet vanwege de Ramadan? :'D


    Only losers can act the way you do

    Okey leuk...
    Maar wat heeft het met Ramadan te maken :')


    dream, dare, fly!

    Aangepast -


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Nambiar schreef:
    Okey leuk...
    Maar wat heeft het met Ramadan te maken :')


    Ik had perongeluk op enter geklikt terwijl ik nog niet klaar was met mn bericht :Y).


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Tijdens de ramadan mag je geen seksueel contact hebben met een man/vrouw. Maar ik weet niet of je kussen onder seksueel contact mag plaatsen.
    (Mijn papa doet mee aan de ramadan, vandaar dat ik dit weet.)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Tijdens de ramadan mag je geen seksueel contact hebben met een man/vrouw. Maar ik weet niet of je kussen onder seksueel contact mag plaatsen.
    (Mijn papa doet mee aan de ramadan, vandaar dat ik dit weet.)

    Kussen hoort daar ook bij, ja. (krul)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Dat is wel balen voor jou. Maar het is zijn geloof, dus het hoort erbij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Awh dat is behoorlijk beschamend ja, ach je komt er wel overheen hoor. Ik weet zeker dat bijna niemand het gezien heeft, daar hoef je geen zorgen over te maken.(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ach joh, morgen is iedereen dat toch weer vergeten. x)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cloudburst schreef:
    Tijdens de ramadan mag je geen seksueel contact hebben met een man/vrouw. Maar ik weet niet of je kussen onder seksueel contact mag plaatsen.
    (Mijn papa doet mee aan de ramadan, vandaar dat ik dit weet.)

    Geen eten, geen drinken en geen seksueel contact en kussen valt wel degelijk onder seksueel contact (heeft een vriendin die eraan meedoet en zij mag dus ook niet kussen met haar liefje!!)

    Ascendancy schreef:
    Dat is wel balen voor jou. Maar het is zijn geloof, dus het hoort erbij.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou me best wel.. eh.. genaaid voelen in de figuurlijke zin van het woord, ook al is het een regel. Maar goed that's just me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eh, wát waren jullie aan het proberen? o.o


    your eyes are like stars in the night.