• Dit is niet het centrale topic, maar ik wou even iets kwijt B). Nou goed, ik vind dus een jongen leuk, en we hebben het al eens geprobeerd maar het ging niet om redenen, nu zijn we het weer aan het proberen maar we gaan nog niet met elkaar ofzo, maargoed, ik zag 'm vandaag op school en hij ging een beetje voor me staan, en ik wou 'm een kus geven maar hij deinsde zo achteruit, hij zegt 'ik mag geen meisjes aanraken tijdens de ramadan', en dat vond ik zo kut, haha. Ik stond nogal voor schut namelijk, maargoed.. Vind het wel kut dat het toen zo druk was op het schoolplein, ghaha. Iemand ook zoiets gehad?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 16:32 ]


    Tell me how do my Leftovers taste.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Geen eten, geen drinken en geen seksueel contact en kussen valt wel degelijk onder seksueel contact (heeft een vriendin die eraan meedoet en zij mag dus ook niet kussen met haar liefje!!)


    Ja, dat van geen eten en geen drinken spreekt voor zich. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    hahah, ja das waar wat je vriendje zegt? want ik ben een turk & ik moet eig ook vasten. maar ik ben uh, onge. als je snapt wat ik bedoel.. en dan mag je niet vasten.
    haha, maarja, wel kut voor je. :$

    Poseidon schreef:
    Eh, wát waren jullie aan het proberen? o.o


    Niet enge dingen denken hoor :'DD. Haha, gewoon, of we weer met elkaar konden nemen zonder gezeik en problemen xd.


    Tell me how do my Leftovers taste.