• Aargh, ik kom er net achter dat de Dr. Martens die ik echt dolgraag wil gewoon té duur zijn!
    Ah, man, nu ben ik verdrietig :x
    Maar goed, nu moet ik dus nieuwe gaan zoeken, die mijn moeder gaat kopen in New York (:
    Iemand ook Dr. Martensfan?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 19:10 ]


    wth.

    I luv them!

    Ik heb een paar 14-holes, zwart.
    150 euro bij de plaatselijke Engelse-merken winkel.
    Ik twijfelde heel erg, maar heb er absoluut geen spijt van. Ik ben er nog hélemaal verliefd op, zelfs na een jaar nog.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik vind ze echt afschuwelijk. Maarja, Dr. Martens. Je betaalt voor de naam, niet voor de schoen. Da's bij alles zo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind het de meest lelijke schoenen in het hele universum. Je voeten zijn er heel raar in uit en ik zou nog liever de rest van mijn leven op houten klompen lopen dan daarop. Zo dat zegt wel hoe lelijk ik ze vind (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik had er nog nooit van gehoord :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sorry, ik vind ze niet zo mooi, maar dat printje is wel leuk. x) Lang leve goedkope schoenen in amerika, mijn Uggs komen daar ook vandaan.


    It's time to be happy again.

    Sorry maar ik vind ze Spuuglelijk.
    Maarja het is kost wel veel ja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    -heeft een paar-
    Ik heb ze in London gekocht in de uitverkoop in de échte Dr. Marten's store. ;D
    Net als mijn pa, die doet vrolijk mee. Die van mij waren 60 pond geloof ik.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik vind het té veel geld voor zo'n spuuglelijke schoen. [/mening].


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    iGoogle schreef:
    (...)
    Ze kosten 100 euro:8

    Lol ik dacht 300 pond, blijken het dollars te zijn. Geen idee wat de koers is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Die schoenen staan in mijn lijstje 'lelijkste schoenen op aarde'. Vind ze echt niet mooi, al vind ik het wel leuk dat ze in knalkleuren zijn :'D


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Lol ik dacht 300 pond, blijken het dollars te zijn. Geen idee wat de koers is.
    Nou ja met print kosten ze 135

    ik vind ze niet mooi x;


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb ze ook met bloemen, alleen dan iets anders.
    Die van mij waren 130 euro.
    En ze zijn het geld echt waard.
    Je loopt er 5 jaar op ofzo.


    Food.

    Genius schreef:
    Die schoenen staan in mijn lijstje 'lelijkste schoenen op aarde'. Vind ze echt niet mooi, al vind ik het wel leuk dat ze in knalkleuren zijn :'D


    Get back motherfuckerz'

    ik vind ze mooi,, alleen ze staan mij dus niet(zip)


    Never give up the things that makes you smile