• Aargh, ik kom er net achter dat de Dr. Martens die ik echt dolgraag wil gewoon té duur zijn!
    Ah, man, nu ben ik verdrietig :x
    Maar goed, nu moet ik dus nieuwe gaan zoeken, die mijn moeder gaat kopen in New York (:
    Iemand ook Dr. Martensfan?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 19:10 ]


    wth.

    Die schoenen staan in mijn lijstje 'lelijkste schoenen op aarde'. Vind ze echt niet mooi, al vind ik het wel leuk dat ze in knalkleuren zijn :'D


    -

    Ik heb een paar of 4/5 echt super lekkere schoenen.


    behind very angel is a demon

    Genius schreef:
    Die schoenen staan in mijn lijstje 'lelijkste schoenen op aarde'. Vind ze echt niet mooi, al vind ik het wel leuk dat ze in knalkleuren zijn :'D


    Haha, bij mij staan ze in mijn 'leukste schoenen op aarde'lijstje (nerd)


    wth.

    Genius schreef:
    Die schoenen staan in mijn lijstje 'lelijkste schoenen op aarde'. Vind ze echt niet mooi, al vind ik het wel leuk dat ze in knalkleuren zijn :'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wil ze nog hebben. Op school blijken ze beroemd te zijn. Heb er al 3 gespot. Ik wou ze eerst met een bloemen patroon. 3 maanden sparen en ik kan ze kopen!

    't Is niet mijn smaak - ik zou eerder voor legerkisten gaan - maar je hebt gelijk, die dingen zijn akelig duur.

    Fack, meer dan 300 dollar voor een paar schoenen? Dat is ziek. Ik wou nog zeggen: als die dingen een keer honderd euro kosten kun je de kosten delen, maar dit vind ik zelfs te gek O_o


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    't Is niet mijn smaak - ik zou eerder voor legerkisten gaan - maar je hebt gelijk, die dingen zijn akelig duur.

    Fack, meer dan 300 dollar voor een paar schoenen? Dat is ziek. Ik wou nog zeggen: als die dingen een keer honderd euro kosten kun je de kosten delen, maar dit vind ik zelfs te gek O_o

    Ze kosten 100 euro:8

    Argh, ik baal vreselijk, ze waren perfect! Perfect gewoon :x


    wth.

    euhm... het motief is mooi ma k heb het ni egt voor het model.
    Maar da's mijn mening =)
    ma jah,,300 euro voor schoenen is egt te veel.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Appreciating schreef:
    Argh, ik baal vreselijk, ze waren perfect! Perfect gewoon :x

    Ik wil dat model net iets anders

    deze alleen zijn ze 135!

    Ik hou van die schoenen!Ze zijn inderdaad wel wat duur,ik wil graag felroze


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ken ze niet.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind ze lelijk. ;x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb 't er niet zo op, maar idd duur (: