• In een ziekenhuis op het Italiaanse eiland Sicilië zijn zaterdag twee gynaecologen slaags geraakt terwijl een vrouw aan het bevallen was. De vrouw en de baby raakten zwaargewond.

    De twee artsen zouden ruzie hebben gekregen uit professionele jaloezie. De ene gynaecoloog greep de andere bij de keel en dwong hem tegen de muur. De andere arts haalde daarop uit met zijn vuisten. Tijdens het gevecht traden echter complicaties op bij de jonge vrouw. Ze moest worden geopereerd en haar kind kreeg twee hartaanvallen die tot hersenbeschadiging hebben geleid. Het is nog niet duidelijk of moeder en kind het zullen halen. De echtgenoot van het slachtoffer heeft een klacht ingediend en het Italiaanse gerecht opent een onderzoek. Beide artsen werden alvast geschorst.

    Van..MSN.com ofzo..

    Ongelooflijk!:@


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    wow:S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Omg!! :|

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2010 - 8:45 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Heb ik vanmorgen ook in de krant gelezen ;o


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Faggots...


    I live for the applause, you will die for it.

    oh my fucking god, doe toch normaal man ;o
    '<3


    There's gonna be times, when people tell you that you can't live your dreams. This is wat I say; never say never.

    Zoooo, wel erg


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Omf ;0


    My heart is yours and so am I

    Djeezes!
    Niet normaal meer! Oo'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    My gowsh X_x


    Get back motherfuckerz'

    Wat erg o.0!

    :S:|

    Doe dat dan na de bevalling of gewoon niet (niet normaal) Ik zou ze ook aanklagen

    En ik dacht dat Dokters slim waren. >.<

    Ocharme...


    Let the Night embrace you

    Ontslaan. Jezus zeg..

    Ik heb hier gewoon geen woorden voor.
    Als je aan het bevallen bent denk je toch dat je in goede handen bent, niet dus.
    Waar gaat dat heen met de wereld tegenwoordig? Vroeger zou je dit soort dingen nooit hebben meegemaakt. Toen waren ze tenminste menselijker als tegenwoordig.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.