• Jaah lijkt kinder-achtig maar is hier iemand fan van het huis anubis en de club van de oude wilg ??

    Ascendancy schreef:
    Ik niet.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ben geen fan, maar vind het wel leuk om te zien ;P


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    vroeger wel maar dan van de eeste huis anubis die nieuwe is dom
    dus nee ik ben geen fan(cat)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik hou van het huis anubis,,,, Maar het nieuwe ding met dii van de 5 ofzo iet is zoooo saaaaai!!! (H)

    Ik was geobsedeerd door Het Huis Anubis maar met de nieuwe niet meer. Ik keek het vooral omdat ik Egypte - en Achmed Akkabi - leuk vond. Ze konden er beter een nieuwe serie van maken, want zintuigen hebben toch niets te maken met een huis vernoemd naar een Egyptische god?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ascendancy schreef:
    Ik niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Jaa mijn zusje -_-''
    En van Amika , ze heeft al twee verhalen er over geschreven en haar kamer hangt vol met posters ze is ook al naar een zomerfestival geweest waar die gasten optraden. Totally fan dus


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Virginity schreef:
    Club van de oude wilg <3..


    Maar ik heb een hekel aan de nieuwe..

    ik heb de club van de oude wilg wel helemaal gevolgd!!

    de nieuwe zuigt..(huil)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik kan niet tegen de programma's op nickelodeon en disney xd ofzo. Ze zijn gewoon zo makkelijk. Ik kijk sowieso niet veel tv.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ascendancy schreef:
    Ik niet.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    ik was. de nieuwe zijn zoooo stom >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor