• Jaah lijkt kinder-achtig maar is hier iemand fan van het huis anubis en de club van de oude wilg ??

    Namelijk er komt een tv special met de oude cast :D !!

    Ascendancy schreef:
    Ik niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vond de oudere afleveringen wel fijn (het eerste seizoen). Maar het werd me veel te dramatisch. Nienke viel plots zo vaak flauw en huilde zoveel, ik raakte er door geïrriteerd. (nerd)


    All this dampness is damp.

    Yukari schreef:
    Nee, ik keek vroeger wel huis anubis :'D


    wth.

    Nee

    Hagelslag schreef:
    Nog nooit naar gekeken ;p

    club van de oude wilg ken ik niet en het huis anubis is wel leuk maar de nieuwe serie vind tik echt bar slecht en stom sorry voor de gene die het helemaal geweldig vinden mijn oprechte excuses


    Miracle!!

    Ascendancy schreef:
    Ik niet.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    nopee.


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Vroeger wel.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    de club van de oude wilg was echt wel leuk om te kijken en vond ik persoonlijk grappig zelfs me pa vond victor grappig ging die m nadoen addergebroed enz.xD
    maar ddie nieuwe is stom en raar t liep af met ik wil je huis kopen bij de oude serie en start met dit opeens maar op 31 oktober op nickelodeon komt de club van de oude wilg in een film ofzo weer terug en moeten ze iemand redden en helpen ddat weeet ik omdat ik lucien van geffen op hyves heb en die dat stuurde in een bericht


    I <3 HIM & Lovex

    Vroeger vond ik het huis Anubis echt geweldig, maar nu de nieuwe serie er is vind ik er niks meer aan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ascendancy schreef:
    Ik niet.

    Geef mij maar ZOOP, daar hadden ze het tenminste nog schaamteloos over seks :D


    Life is hard and then we die

    Nee. En die tweede ken ik ook niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.