• Flynn is 8 jaar als hij ziet hoe zijn moeder in elkaar geslagen word door haar toenmalige vriend. Ze weten hem af te schudden door ergens in Nederland, ver weg van het oude huis, te gaan wonen. 8 jaren lang lijkt dit probleem voorgoed opgelost te zijn.
    Op Flynns 17e verjaardag komt er plots een vreemde brief binnen. Is hij nog wel veilig? Is zijn vriendin nog wel veilig? Zijn zijn vrienden nog wel veilig? Maar het ergste van al: Is zijn moeder nog wel veilig?



    Rollen:


    × Vriendin Flynn Confused
    × Vriendin Jeroen
    × Vriendin Michiel
    × Vriendin Lesley
    × Zusje Flynn NoBullshit

    Rollen voorstellen mag ook, maar deze moeten zowiso weggegeven worden =3

    Owja, ik heb foto's van michiel en jeroen in mn FB.


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Like:
    Dislike:
    Special:
    Tekstje:
    Foto:







    IK KIES DE BESTE VOOR DE ROL. DAT IS NIET ALTIJD DE EERSTE!


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Rol: Vriendin Flynn

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 17?

    Like: Shoppen, zingen, debiel doen, Flynn, paardrijden, kunstschaatsen, feesten, sieraden, zon.

    Dislike: Arrogante mensen, spinazie, mensen die te laat komen, vieze mensen.

    Special: Bruin haar, bruine ogen, slank, Cup D, lange nagels, heeft een lichtelijke vorm van smetvrees (< kan niet tegen viezigheid)

    Tekstje:
    Hé! Ik ben Michelle en ben 17 jaar jong. Ik zit op de sporten kunstschaatsen en paardrijden. Verder ben ik zelf ook enorm verslaafd aan dansen en zingen. Ik heb een hekel aan te laat komers, arrogante mensen, spinazie en vieze mensen omdat ik zelf een lichtelijke vorm heb van smetvrees, dat is dat je niet tegen viezigheid kan. Mijn moeder heeft zelf de hele erge vorm en raakt niks aan zonder bijvoorbeeld een handschoen of doekje. Ehh... ik heb een vriendje Flynn, het is echt een super lief, leuk, schattig vriendje! [/slijm]. Verder houd ik van shoppen, feesten, debiel doen, sieraden en de zon. Ik haat de winter, ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan de winter, ja het ijs is leuk als het niet damn fricking koud was! Maar ik ga er weer vandoor! xx.Michelle

    Foto: http://www.trustedlog.com/wp-content/uploads/2007/11/jennifer-love-hewitt-1.jpg

    Je hebt de rol ;)

    NU DE REST NOG. ^^


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    [url][/url]

    zusjj flynn,info kOmt

    Naam: Ashley

    Leeftijd: 16

    Like: Shoppe,rood

    Dislike: insecten,bitches

    Special: Alergisch voor Muggen

    Tekstje: haii^^ iCk ben Ashley,16 jaartjes oud,ben een persoontje dat alles zegt zonder na te denken,en zeg ook wat ik denk,mensen vinden me ook lief,en vinden dat ik goed kan luisteren,ik kan ook heel koppig zijn,en wil meestal mijn zinnetje,maar ga maar eens,bye!

    Foto: http://farm4.static.flickr.com/3004/2282186701_00ca1240ff.jpg


    We were bOrn fOr Love! ^^

    je hebt hm ;)


    REST :3


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    je hebt hm ;)


    REST :3

    Ok,hiier komt het dan:
    dankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankjdankj
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Alsje :3

    Nou rest nog :3


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Dankjeeee<3 Voor de rol :]

    Yourwelcome ^^

    Rest nog. ?


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Vriendin Lesley ^^

    Naam: Eleanor

    Leeftijd: 15

    Like: Lesley, Vrienden, foto's maken, muziek

    Dislike: Huppels, Leugenaars

    Special: Ik ben gewoon speciaal.

    Tekstje:

    Hee mensjes/kinders/andereGevallen. Mijn naam is Eleanor maar je mag El zeggen, dat doet iedereen.
    Ik hou van Lesley, mijn vrienden en van Muziek en Haat Huppels&Leugenaars

    Als je meer wil weten moet je het maar Vragen.

    xoxo
    El<3

    Foto: komt nog.


    Somewhere is a place for me...

    × Vriendin Jeroen

    Naam: Karin

    Leeftijd: 16

    Like: Jeroen, Foto's maken, filmen, schrijven, met m'n vrienden omgaan

    Dislike: leugenaars, players, huppels, roddels

    Special: Liefde voor Jeroen!<3

    Tekstje: Heey!!Ik ben Karin en ik ben 16 jaar oud. Ik wordt door vrienden meestal; Terrorkid genoemd! Omdat ik vroeger nog al opstandig was als ik ergens niet mee eens ben. Maar ach. M'n vrienden kunnen er wel mee leven! Ik heb zo als je op de foto kunt zien; Zwart haar en helder ogen. Meestal heb ik een keting aan met een sleuteltje er aan. Ik ben qua karater een aardige meid hoor! Zeggen vrienden toch! Ik lief; Mijn Vrienden, Foto's maken en lol hebben met vrienden! Ik haat; Huppels, Egotrippers, Wanabee's en players! Sorry maar ik moet gaan!

    See Ya!

    xX


    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=88587


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.