• Mijn moeder net zo ineens: 'Laat eens wat muziek horen van dat bandje waar je heengaat in Heerhugowaard'
    Dus ik zet MakeBelieve op, kan ze serieus het reffrein meezingen. Echt woord voor woord letterlijk. Toen vond ik haar toch wel eventjes héél erg cool haha _O_

    Dat wou ik even melden, ja.

    Kennen jullie ouders de muziek waarnaar jij luistert, of een deel ervan ofzo? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dezelfde bandjes die we luisteren kent ze wel :') De rest niet.


    -

    Eigenlijk heb ik vooral mijn papa zijn smaak overgenomen. Heb namelijk zijn oude platen en platenspeler en ben er gek op :p (beatles: duhh, jackson brown, the october cherries, squeeze, the machines, travelling wilburries, gerry rafferty, leo sayer, the byrds,...)
    Kent iemand hier ook iets van eigenlijk? :p


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Mijn moeder kent Tokio Hotel, maar daar is ze niet blij mee.:'D


    everything, in time

    Mijn ouders luisteren best wel wat van waar mijn zus en ik naar luisteren en ze vinden het best goed ook. :') Ze baalden zelfs dat ze bandjes niet hebben gezien die wij op Pukkelpop zagen. Ja, ze hebben best smaak. :9~

    Mijn moeder begon laatst de hele achtergrond te vertellen van een liedje van Muse, terwijl ik dat zelf nog niet eens wist :X dat vond ik ook hip :'D


    Beeeeeeeesje :-)

    men moeder kent ondertussen wel een paar liedjes van lady gaga uit haar hoofd door mij altijd lady gaga op op de pc opde radio en dan word ze zot xD:O


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    mijn vader kent echt heel veel muziek vooral van de radio enzo
    maar mijn moeder alleen oude liedjes


    I talk about you all day but when you're here I'm speechless

    trouwens
    makebelieve is echt te gek!(yeah)


    I talk about you all day but when you're here I'm speechless

    xBadxBitchx schreef:
    Ik woon in Heerhugowaard. Ben je ook op Mixtream geweest? xD

    Nope.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    God, I wish.
    Mijn papa geeft wel altijd eerlijk zijn mening over mijn muziek :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Taken schreef:
    Mijn moeder vind Muse leuk. Ik ook, en dat vind ik lollig.
    Haha, mijne ook. Verder kent ze Anouk en Kate Bush ook wel. M'n vader en ik hebben qua muziek meer gemeen, maar hij luistert nooit naar de teksten dus meezingen zit er dan weer niet in.


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    ligt eraan wat het is^^


    Stop holding me under and let me breathe.

    Mijn vader kent Bløf :9~
    En uhm... Andere dingen ook wel een beetje ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn mama vind AL mijn muziek geweldig :9~ ze gaat altijd mee naar concerten met mij ;x

    ja mijn vader; muse
    love muse <3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain