• EN dan bedoel ik niet door je hoofd een uur in de vriezer fseu te houden maar seg maar je self soo erg wijsmaken dat je ziek bent, dat je het ook krijgt zeg maar. Bijv. Jezelf ègt laten geloven dat je hoofdpijn hebt en dat je het dan ook krijgt >< Wnt dan wil ik weten [à]


    Crack a bottle

    Ja?


    We can only learn to love by loving.

    jaah bij mij lukt dat wel altijd


    love is dead and dead is love

    Nee?

    jhaa lukt mij wel soms dnn zeg ik, mam k'heb buikpijn(is dan nie so) en dan heb ik in de midda gegh suuper buikpijn :O jhaa dat kan ik mezelf wel wijmakn

    'xxxx


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ja.


    Mew <3

    IK WIST HET ><
    Ik ben lkkr niet geak [à]
    Wnt iik ging dat een keertje doen en toen ging iedereen seggen dak gek was XD


    Crack a bottle

    hmm nee. maar het is wel zo dat als je een tijdlang heel moe bent, dat nog moeier [/ofzo] kunt worden door niets te doen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    haha
    yeah!! en nie de enige!!
    ckhad een keer gn zin meer in die k*tlesse en ckhad gn zin om dezelfde bus te neme as myn ex (hy had t die dag uitgemaakt),, en ick zo tege die mense vn de[/het/een] secretariaat ckben misselijk (wa nie waar was) en toen ck thuis was was ck EGT misselijk

    ja?
    naja, ik krijg altijd hoofdpijn van denken aan hoofdpijn¬¬


    I am an idiot, I move.

    Ja, want als je je opjaagt, zenuwachtig maakt, krijg je hoofdpijn/buikpijn fzo.^^

    Ehm, ja?


    Listen to what we're not saying..

    JA :').
    Altijd als ik me verdrietig voel, voel ik me ziek. Zeer ziek. Dan trekt mijn gezicht spierwit weg en dat terwijl ik gewoon ziek wil lijken. Maar ik zie normaal gesproken ook spierwit dus dat maakt eigenlijk niet uit. Maar eerst was ik dus zogenaamd ziek en ben naar huis gegaan. Ik zei tegen mn moeder dat ik buikpijn en koppijn had, en toen kreeg ik het ook nog.


    I recycle my thoughts.

    eet alles op wat je tegenkomt


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Klopt, heb ik ook gehad. Ik was eerst heel verkouden en had geen zin om naar school te gaan. Ik ben gaan geloven dat ik ècht ziek was. Tada, week in huis+bezoek naar de dokter. Blijk je een of ander virus te hebben dat nogal op Pfeiffer lijkt en kan je aan de medicijnen. Daarna ben ik nog een week thuis gebleven.


    WANNA FUCK?!

    Ja, misselijkheid en slapeloosheid krijg ik makkelijk voor elkaar: laat me gewoon een betoog houden voor een hele klas en dan zie je mij misselijk.


    No growth of the heart is ever a waste