• Mijn moeder net zo ineens: 'Laat eens wat muziek horen van dat bandje waar je heengaat in Heerhugowaard'
    Dus ik zet MakeBelieve op, kan ze serieus het reffrein meezingen. Echt woord voor woord letterlijk. Toen vond ik haar toch wel eventjes héél erg cool haha _O_

    Dat wou ik even melden, ja.

    Kennen jullie ouders de muziek waarnaar jij luistert, of een deel ervan ofzo? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    caro emerald, alan clark, kane, krezip, katy perry, lady gaga
    ja dus:Y)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn moeder kent Durch den Monsun van Tokio Hotel XD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik kijk altijd samen met mijn ma grey's anatomy, en zij vind mijn muziek goed (A)


    SLOAN.

    Whipple schreef:
    en die van mij vinden mijn muziek "rampestamp" dus dat zegt al genoeg, vind je niet 8D


    Of "Die klere herrie van je." "Die rotmuziek." "Dat geschreeuw/gekrijs waar je naar luistert" en nog wel wat leuke die soms voorbij komen. 8D



    [Op een hééél enkele uitzondering na dan. En m'n pa is er makkelijker mee als m'n ma. :'D]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 22:49 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    hhahah xD geweldig xD ken jij hhw:O


    Miracle!!

    mijn ma zegt muziek van tegen wordig kan je geen muziek meer noemen (maar wle op een paar na want die vindt ze dan wel mooi) vroeger was het pas echt muziek xD en dan lach ik altijd weer kei hard kom op zeg muziek is muziek xD oke sommige zijn niet leuk maar kom op xD


    Miracle!!