• Verliefd worden op iemand die je via internet kent.

    Ik vond altijd dat dat niet kon, maar nu heb ik dus zo iemand gevond én vind ik dat het wel kan.
    Ik had hem ontmoet via habbo ja lach maar en we voegde elkaar toe op msn enzo. En naja, ik vind hem echt leuk, en hij mij ook zeggen zijn vrienden én hijzelf. Maarja, hij lag in het ziekenhuis en moest geopereerd worden en hij kon serieus echt dood gaan door die operatie. dus ik kreeg die dag echt zon rotgevoel omdat hij niks van zich liet horen. En toen voegde zon vriendin van hem me toe en die dacht ook dat hij dood was, is hij gelukkig niet en het gaat alweer goed met hem. <3

    maaroke, vinden jullie dat je verliefd op iemand die je via het internet kent kan worden?(krul)


    Smiling but close to tears.

    Als je hem gaat ontmoeten, zou het kunnen werken, ja.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het kan wél. Als die persoon gewoon is wie hij ook in real life is, dan word je gewoon verliefd op de persoonlijkheid, net zoals dat in het echt gaat. Maar als je echt iets hebt met die persoon, dan moet je hem toch wel een x hebben gezien.


    It's time to be happy again.

    Ik denk wel dat je op het idee dat je van hem hebt verliefd kunt worden,
    Maar écht verliefd word je denk ik pas wanneer je elkaar hebt gezien..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Flawless schreef:
    Je kan verliefd zijn,vind ik. Maar voor je iets hebt met elkaar zou ik eerst afspreken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben nog nooit verliefd geworden op iemand via het internet, maar ik heb ook ooit eens iemand toegevoegd van habbo en toeval of niet: hij woont hier in de streek en is een goede vriend : D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 12:33 ]


    -

    Ik vind het erg risicovol.


    Life is hard and then we die

    heb ik ook gehad:)
    verliefd worden over msn, dan afspreken met elkaar en dan als laatste een koppel vormen ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik denk dat het wel kan. Maar ik zou het zelf niet worden. Denk ik.

    Ik geloof dat dat kan. Ik heb zelf namelijk al 2,5 jaar een relatie met iemand die ik via internet heb leren kennen. Hij woont in Nieuw Zeeland en wij hebben een prima/geweldige relatie, ondanks de afstand. En ja, we hebben elkaar ontmoet. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    wie weet wat en wie hij echt zit cliché ik weet t maar ja het kan ook verkeerd voor jou aflopen..


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Yaoii schreef:
    Ja, het kan.


    hoi, jij bent leuk.

    Cbeadles schreef:
    wie weet wat en wie hij echt zit cliché ik weet t maar ja het kan ook verkeerd voor jou aflopen..


    Haha, neejoh.
    hij is jonger dan mij hahaha.
    En ik heb zijn vrienden al wel eens gesproken en 1 vriendin die dicht bij me woont ookal eens ontmoet haha.


    Smiling but close to tears.

    Je kan verliefd worden op het gene wat hij zegt, of hoe hij zich voordoet.

    Maar niet iedereen is het zelfde in real op het internet.
    Dus je kan niet verliefd worden op de persoon die erachter zit.


    EGYPTIAN GOD

    Het gaat soms makkelijker dan verliefd worden op iemand die je zeg maar in het "echt" kan. Dus ja, het kan. Het is zelfs mogelijk om een relatie te hebben. vind ik :3


    Alleen maar tranen van geluk