• Heel veel zeggen dat ze zichelf wel dik vinden door op gewicht af te gaan maar ben je wel echt dik? Zijn het geen spieren?

    Wisten jullie trouwens dat spieren ook heel veel wegen?

    Als je zwaar bent hoeft het niet te zijn dat je dik bent. Dat kan ook zijn dat je juist heel gespierd bent.

    Fitnissen zou heel goed helpen voor als je jezelf te dik vind. Je word niet veel lichter maar je krijgt er wel een heel mooi strak lichaam door. Sommige jongens geilen er op maar sommige zeggen doe mij die ene maar met een dikke kont. Dat zijn juist de jongens die ook niks aan hun lichaam doen. Wat je zelf bent krijg jij ook terug. Maar als je gaat fitnissen denk aan de volgende 10 gouden dingen:

    1. Ga niet geleik beginnen met trainen in het begin. Eerst moet je je spieren opwarmen door bijvoorbeeld te fietsen op een homerun. Doe ook altijd een cooldown. Als je spieren te snel afkoelen is ook slecht en kan ook pijnlijke gevolgen hebben.
    2. Ga nooit stoer doen met zwaar gewicht. Doe alleen wat goed voor jou is. Dus ga nooit denken van ach kan die 60 kilo armspieren wel aan. Begin altijd niet te zwaar en bouw langzaam op dus bijvoorbeeld elke 2 of 3 weken 5 kilo er bij. Anders loop je de kans dat je spieren overbelast raken en daar kan je veel last van krijgen. Ik spreek uit ervaring want ik heb ooit in het begin zo'n 2 weken haast niet kunnen lopen.
    3. Veel roken is erg slecht ( Ik rook soms. Zelfs de eigenaar van de sportschool rooks soms en die is gespierd) Het breekt je spieren af. Af en toe een sigaretje is niet zo erg. Dat train je zo weer bij maar als je zo'n 20 peuken per dag rookt heeft fitnissen totaal geen zin. Zelf rook ik er 2 tot 4 per dag waarbij ik 2 of 3 keer per week 1 uur en een half uur train. Dan maakt het niet zo heel veel uit. Ook raak je veel conditie kwijt door roken en dat is altijd zo als je rookt. Maakt niet uit hoeveel.
    4. Thuis douchen is een beter idee. Anders krijg je de kans dat je schimmel aan je poten krijgt.
    5. Sport bij een school die positief bekend staat. Als hij negatief bekend staat zijn het vaak criminelen.
    6. Pleeg eerst goed overleg met je ouders. Fitnissen is een duur grapje. Ik betaal per maand bijna 50 euro. Maar dat is ook de modernste sportschool van Drenthe namelijk Fitness Oase. Neem een kijkje op de site: http://www.fitnessoase.nl/site03/index.php
    7. Begin er NOOIT op TE jonge leeftijd aan. Pas na 14 of 15 jarige leeftijd. Anders kan het je groei belemmeren en word je niet veel groter of krijg je later juist een lelijk lichaam.
    8. Fitness met plezier. Als je het niet leuk vind... Geleik stoppen. Anders kom je op ten duur niet meer opdagen omdat je geen zin meer hebt en betaal je veel geld zonder dat je er iets mee doet.
    9. Bij een goede sportschool hoef je niet bang te zijn dat je mobiele telefoon ofzo word gejat. Bij goede sportscholen waar geen criminelen werken trainen ook geen criminelen.
    10. Als je traint lijkt het na een half jaar alsof je niks geen spieren krijgt. Ga dat niet lopen denken. Dat is omdat je gewend bent aan je eigen lichaam. Dan zie je dat niet. Het resultaat zie je meestal als je goed traint binnen een half jaar al.


    Fitnissen is gezond. Erg gezond en erg leuk. Maar als je het fout doet is het dus ongezond. Dan verneem je tijdens het fitnissen je spieren niet en kan je later pijn krijgen. Doe het nooit te snel maar met beleid. Als je iets niet snapt: Zoek het nooit zelf uit maar vraag een persoon die er werkt en alles vanaf weet. Of het dat ene ingewikkelde fitness apparaat is of iets over je eigen lichaam. Dat maakt niet uit. Iemand die er werkt kan je alles vragen.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Code verbeterd.)


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    danke vooor alle tips
    ik deed/doe zelf ook fitness maar mede om punt 8 ben ik gestopt.
    Ik vond het eerst heel leuk en heb het nu meer dan een jaar gedaan, maar ik vind het tijd voor wat anders.

    Wanneer je 2 keer per week goed traint en verder gewoon gezond eet boek je vrij snel resultaat!!

    ik fitnesste hier:
    www.sportcentrumvlaardingen.nl


    i need you like a heart needs a beat.

    ik ben te lui om te fitnesseXD
    maar ik vind mezelf ook niet te dik.
    ik fiets iedere dag 18 km als ik naar school ga.
    vind ik wel genoegXD
    ik ben zelfs te lui om naar supermarkt te gaan die 5 strate verder op is.

    maarach:P
    wel goed deze topic:)

    xx luie kimmsyXD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik wou ook fitnessen maar het bleek te duur uit te pakken >.<
    Op zich goeie tips :]


    No growth of the heart is ever a waste