• Verliefd worden op iemand die je via internet kent.

    Ik vond altijd dat dat niet kon, maar nu heb ik dus zo iemand gevond én vind ik dat het wel kan.
    Ik had hem ontmoet via habbo ja lach maar en we voegde elkaar toe op msn enzo. En naja, ik vind hem echt leuk, en hij mij ook zeggen zijn vrienden én hijzelf. Maarja, hij lag in het ziekenhuis en moest geopereerd worden en hij kon serieus echt dood gaan door die operatie. dus ik kreeg die dag echt zon rotgevoel omdat hij niks van zich liet horen. En toen voegde zon vriendin van hem me toe en die dacht ook dat hij dood was, is hij gelukkig niet en het gaat alweer goed met hem. <3

    maaroke, vinden jullie dat je verliefd op iemand die je via het internet kent kan worden?(krul)


    Smiling but close to tears.

    ik ben er niet zo'n voorstander van maar t's mij ook gebeurt dusz het kan wel


    She said: I gotta find out for myself

    Ja het kan.
    Ikzelf heb al eens een zogenoemde 'internet relatie' gehad, maar voor ons was de afstand gewoon te storend. Mensen die wel echt 'de ware' voor elkaar blijken te zijn negeren dat gemis gewoon. Ik heb al zo'n 1/2 vrienden die dat ook hebben. Maar die hebben elkaar ook wel meerdere keren ontmoet.


    Scream for mercy!

    Het kan, ik zit atm in een relatie die is ontstaan op internet. .o.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    PEPIJN! (nerd)(nerd)(nerd)(nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    ik heb mijn vriendje over internet leren kennen, maar ik zie hem vaak in't echt.

    Ik dacht ook dat ik verliefd was op iemand die ik kende van Habbo,
    maar I dunno, hij is gewoon de enige jongen met wie ik diepe gesprekken houd, vandaar dat ik me zo goed voel als ik met hem praat,
    maarja,
    hij is al verliefd op iemand anders,
    eerst deed het vreselijk pijn, maar nu gaat het wel weer, want ik zit eigenlijk niet meer op Habbo en praat ik dus ook haast niet meer met hem. Jammer, maarja.
    Maar antwoord op jouw vraag:
    Ik denk het eigenlijk wel (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 21:09 ]


    wth.

    Cornflakes schreef:
    Ik vind dat het wel kan.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Valerian schreef:
    PEPIJN! (nerd)(nerd)(nerd)(nerd)


    ahhahahaaha, hater ;$$$


    Smiling but close to tears.

    Oké, het kàn wel. Maar je moet dan elkaar ten minste op webcam hebben gezien of in het echt. Wees toch maar voorzichtig met zo'n dingen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Breezy schreef:
    (...)

    Oh, ja zijn moeder woont in oldenzaal en zn pa in den haag.
    En den haag is wel dichtbij mij en oldenzaal dan weer niet haha.(krul)

    Ik woon in Den Haag. (nerd)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Het kan wel, maar ik ben van mening dat als je elkaar in het echt ziet de verliefdheid veel heftiger is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Embrace schreef:
    Ja je kan wel iemand leuk gaan vinden via internet, alleen echt verliefd worden kan pas als je die gene ontmoet hebt in het echt. Dat heb je toch ook met die date sites, op internet? ;')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik woon in Den Haag. (nerd)


    ohhh, cool.
    haha, dalijk ken je hem. XDD


    Smiling but close to tears.

    Het zal vast wel kunnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaaa, tuurlijk kan dat. Maar het is altijd slim om diegene een keertje te gaan ontmoeten.
    Dat heb ik zaterdag ook gedaan, en het was nóg gezelliger dan op msn en via de telefoon.
    (:


    It’s time to get really fucked up!