• Ik doe mee met een nagelwedstrijd. (trouwens, een tof idee!)

    En dit is mijn resultaat. Ik hoop dat de verdere deelnemers niet mijn ideeen gaan stelen, want het is veel leuker -voor mij en voor jou- om het zelf te bedenken ;D.
    Thanks!

    Mooi? (flower)

    Haha, ik weet. Het is niet mooi-mooi.
    Maar de opdracht was om zoveel mogelijk kleuren er in te proppen. En dat heb ik gedaan.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 14:42 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    srr ik vind het niet mooi :X
    Ik ben sowiezo al niet voor vanalle dingen op de nagels geef mij maar liever 1 kleur =)


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    srr ik vind het niet mooi :X
    Ik ben sowiezo al niet voor vanalle dingen op de nagels geef mij maar liever 1 kleur =)
    Haha, dat was de opdracht. Je moest zoveel mogelijk kleuren doen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...) Haha, dat was de opdracht. Je moest zoveel mogelijk kleuren doen.

    Ow xD
    Maar toch vind ik het niet mooi :X


    Stop wishing, Start doing..

    Weetje, ik doe ook mee aan die westrijd, en dit is echt fuuuuuucking mooi -vind ik dan-
    :'D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Het is knap dat je het kan, maar ik vind het niet zo mooi :X Ik heb het niet voor van die speciale dingen op mijn nagels (a)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Carcass schreef:
    Weetje, ik doe ook mee aan die westrijd, en dit is echt fuuuuuucking mooi -vind ik dan-
    :'D.

    Tank joe. (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    kvind t niet mooi, om eerlijk te zijn.. spuuglelijk.

    Ik vind de contrasten van de kleuren niet mooi, maar het concept wel. :'D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Carcass schreef:
    Weetje, ik doe ook mee aan die westrijd, en dit is echt fuuuuuucking mooi -vind ik dan-
    :'D.


    Hope goes lost but never dies.

    Meningen verschillen (cat)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Het is een beetje ... té. Nee, ik vind het niet echt mooi. Maar ik hoop natuurlijk wel dat je verder mag (A).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat vindt ik er best stoer uitzien.

    Cloë


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Het is echt heel slordig.
    Ik zou gewoon mijn nagels allemaal in één kleur doen en dan alle tien een andere kleur.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik doe ook mee, ik heb nou al een nagel, maar om eerlijk te zijn vind ik mijne mooier. maar ik had het een keer opnieuw gedaan en de 2e keer had ik nog wel ff de slordigheidjes verwijderd. Mijne zijn niet perfect maar wel iets mooier sorry.:$ maar smaken verschillen.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Ik doe ook mee aan die wedstrijd, maar dat van jou is zoo mooi. =3


    *insert philosophical cringe expression here*