• Ik wil een moderne versie van ‘Alice in Wonderland’ gaan maken! Ik heb alleen geen foto’s voor de konijnenjongen gevonden.. Dus als jullie er een mooie hebben, of die goed bij het karakter van de jongen past en zo, willen jullie me dan waarschuwen en die foto opsturen naar me? Anders doe ik namelijk een foto bij de intro, zonder oren: dan moet je die er maar bij denken. (; Viele danke!

    En nu dus de rollen.. Er zijn niet echt rollen die ik nu kan bedenken - dus wees zo creatief mogelijk!
    Waar een golfje voor staat, is verplicht om in te vullen!

    ~ Name + Surname:
    ~ Age:
    ~ Race:
    ~ Character:
    ~ Uiterlijk + Photo:
    ~ Likes:
    ~ Dislikes:
    Crush:
    ~ Biography:
    Extra:
    Titel:
    Tips:

    ** (Race: dus wat hij/zij is voor iemand. Bijv: konijn, kat, etc.)
    ** (Tips: Of je tips hebt voor 't verhaal?)

    Have fun, met invullen! :3

    Er staat al een deel online, comment alsof je leven ervan afhangt. Dan zal er namelijk zo snel mogelijk nog een stukje komen :3

    CLICK CLICK!

    xBloomx: Princes van Wonderland
    Courtesan: Aurea.
    Ocarina: Heks.
    Hatter: Half kat.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 23:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ~ Name + Surname: Mellody Agens.
    ~ Age: 16.
    ~ Race: Princes van Wonderland.
    ~ Character: Mellody wil vaak alleen zijn, ze is altijd druk bezig met wonderland, ze gunt zich daarom wel een tijd voor haarzelf. Ze kan goed met alle inwoners van wonderland, maar als er ineens een raar meisje te voorschijn komt, vind ze het verdacht. Maar verder over haar Karakter, ze is heel intelligent en superlief- daarom is ze gekozen.
    ~ Uiterlijk + Photo: Melody.
    ~ Likes: Dieren, mensen, paardrijden en lachen.
    ~ Dislikes: Kwaadaardig, regen, onweer.
    Crush: Van haar vader mag ze niet op jongens letten, maar als ze dat een keertje wel doet, is het mooi raak.
    ~ Biography: Melody werd opgegroeit tussen de paarden, en eindigde samen met haar vader op de troon. Vroeger was haar moeder als heks verklaard, en op de brandstapel gegooit. Sommige vermoede dat Melody ook een heks is, maar dat is helemaal niet waar. Teminste, als ze zouden zeggen dat Melody een heks was, zou vader hun zelf op de bradstapel gooien.


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    ~ Name + Surname: Lola Lovejoy
    ~ Age: 16
    ~ Race: een fee zonder vleugels.
    ~ Character: Lola is zeer onhandig. Telkens als ze zenuwachtig is praat ze haar mond voorbij. Verder kan ze behulpzaam zijn en lief.
    ~ Uiterlijk + Photo: Lola
    ~ Likes: theekransen, bloemetje, vlinders en de natuur. Kunst en mode.
    ~ Dislikes: leugenaars en lang wachten.
    Crush: geen.
    ~ Biography: Lola heeft geen ouders. Ze is opgroeid zonder ouders. Ze woont in een boomhuis, een klein maar gezellig huisje. Lola is een fee maar niet merkt er niets van omdat ze vleugelloos is. Haar zussen Moony en Angela zijn grote feeen in de Wonderland. Lola is hun jongere zusje.
    Extra: Lola is heel creatief. Ze draagt altijd rozen tussen haar haren ( zie foto van Lola). Ze draagt bloemenjurkjes. En nodigt onbekende mensen voor thee en cake.
    Titel: I found myself in Wonderland?


    When words fails, music speaks

    heb net het eerse hooftstuk gelezen en het lijkt me echt een leuk verhaal~! :D,ik wil wel proberen (A)

    Name + Surname: Lori Harpe
    ~ Age: 17
    ~ Race: Soort Heks?
    ~ Character: Lori is erg kalm en vriendelijk, maar meestal erg slaperig waardoor ze heel vaak diep in haar gedachten wegzinkt en alles om haar heen vergeet,wat best wel vaak gebeurt ook als ze aan het praten is kan ze opeens helemaal stil worden en wegdromen.
    Ze houd veel dingen voor zichself en kan soms wat verveeld overkomen, maar ze is gek op anderen mensen/dieren en probeert altijd beleeft te zijn.
    Lori is opzich erg geduldig en kan goed haar woede binnehouden maar als ze toch boos word begint ze te schreeuwen en gooit met boeken
    ~ Uiterlijk + Photo: Lori
    ~ Likes: Lezen,Snoepjes,cakejes,drankjes maken,slapen.
    ~ Dislikes: Drukte,grote en harige dieren,wakker gemaakt worden,hoogtes,koud weer,oneerlijkheid.
    Crush: Niemand
    ~ Biography: Lori woont samen met haar broer Luco in een raar huisje,het lijkt klein maar binnenin is éen grote kamer vol boeken,ketels en heel grote stoelen.
    Luco is vaak weg,buiten rondneuzen en meisjes versieren maar Lori komt bijna nooit buiten,alleen als ze 'ingredienten' gaat zoeken voor haar drankjes (nouja meestal probeert ze Luco over te halen om te zoeken...wat bijna nooit lukt)
    Extra: Lori houd ervan om soort 'toverdrankjes'(zoals zij het noemt) te maken, die ze maakt van alles wat in een ketel past.
    Alleen meestal gebeurt er niks en het ruikt/smaakt altijd erg vies.
    Titel: Ik vond 'I found myself in Wonderland' van Cranberrie leuk ^v^ of gewoon houden die je nu heb.
    En bij Covers vind ik 1 en 2 echt leuk =3 :'D

    Hopelijk is het een beeetje goed zo :$


    AAAAAあああああ

    ~ Name + Surname: Samantha Aurelia Thanathos
    ~ Age: 18
    ~ Race: Aurae, een nimf van de bries. Ze is de dochter van Notus, de Zuiderwind.
    ~ Character: Samantha is een dromer, maar wild en onstuimig. Ze zit vaak in haar eigen wereldje en is op zo'n moment moeilijk te bereiken. Ze kan echter ook zo weer terug schieten in de echte wereld en dan is ze scherp. Onstuimig en veranderlijk als de wind. Haar karakter is ook bubbelig en vrolijk en een glimlach is bijna altijd wel op haar gezicht te vinden. Ze is makkelijk om mee om te gaan en ze wil altijd dat anderen zich op hun gemak voelen. Ze is een slim meisje, altijd in staat plannen te bedenken en anderen te helpen. Ze zal dan ook zonder twijfelen zich in een avontuur storten om vrienden *of zelfs mensen die ze net kent maar erg aardig vind* te helpen. Ze kan ietwat onhandig zijn en is vrij chaotisch. Ze kan vaak dingen niet terugvinden, maar als ze even stilstaat en gaat denken heeft ze het al vrij snel in haar handen. Ze is wel een genie is zichzelf voor gek zetten en in oncomfortabele situaties terecht komen, oncomfortabel voor haar dan. Ze bloost dan ook heel erg snel. Mensen zeggen dan ook vaak dat ze schattig is, wat ze zelf meestal ontkent.
    ~ Uiterlijk + Photo: Ze heeft appelwangetjes en volle, roze lippen. Als zij de kamer binnen komt, met een glimlach op haar gezicht, lijkt de hele kamer op te lichten. She has got a killer smile. Haar ogen zijn groot, vooral als ze verschrikt of verbaast kijkt. Ze hebben een hele aparte kleur, een mengeling van erg lichtblauw, grijs en amber. Ze heeft lange, volle wimpers, die ze graag versiert, met oa. veertjes. Ze heeft lang, lichtblond haar, tot ongeveer halverwege haar rug. Ze is zo'n 1.76 meter lang, met lange, slanke benen, maar niet van die twijgjesbenen zoals je vaak in films ziet. Ze is normaal gebouwd, niet extreem mager, niet te dik, gewoon goed. Ondanks dat ze 18 is, ziet ze er vaak uit alsof ze 16 is.

    foto: Samantha

    ~ Likes: Dansen, vooral in de wind. Ook houdt ze van muziek. Ze vind het geweldig om te winden te controleren en naar haar maatstaven te laten stromen. Het geeft haar een gevoel van vrijheid. En ze vind het gevoel dat ze krijgt van verliefd zijn geweldig. Ook houdt ze van katten, ze heeft er zelf dan ook 2. Een grote, zilverachtige kat met zwarte strepen genaamd Sparta en een rood katje met wit genaamd Kaj.
    ~ Dislikes: Egoïstische mensen die denken dat ze alles zijn, ruzies en alcohol.
    Crush: Ze heeft er geen, maar ze staat zeer zeker open voor de liefde. Het probleem is, dat de jongens die ze tot nu toe ontmoet heeft allemaal egoïstisch waren en niet eens de tijd namen om haar te leren kennen. Toch staat ze open voor de liefde,
    ~ Biography: Samantha is een bastaard kind, de enige nimf in een gezin van mensen. Ze heeft 3 oudere broers, Alex, Gray en Dimitri, die voor haar zorgen. Haar moeder is gestorven toen Samantha 3 was en haar vader, Notus de Zuiderwind, keek nooit naar haar om. Ze weet, dat hij altijd over haar waakt, omdat ze toch zijn bloed heeft, maar een vader is hij nooit voor haar geweest. Haar broers zijn de kinderen van een mensenvader, die lang voordat Samantha geboren was, is gestorven. Haar broers hebben haar met liefde opgevoed en zijn erg beschermend over haar. Probeer haar geen kwaad te doen, want dan krijg je die drie op je dak en dat is iets wat je niet wilt. Haar broers hebben er voor gezorgt, dat Samantha zonder veel zorgen opgegroeid is, maar hebben haar er niet van kunnen weerhouden de nodige vallen te maken uit bomen en in de problemen te komen. Ze was toen ze klein was écht een avonturier, iets wat dus nooit verandert is.
    Extra: Doordat ze een Aurae is, kan ze de winden beïnvloeden.
    Titel: ik vind Through the looking glass leuk.
    Tips: Die heb ik eigenlijk niet ;x

    Ik vind cover nummer 1 het leukst. Misschien is dit iets voor het konijnenjong? ='D Ik weet het niet.

    Ik heb sowieso een abo op het verhaal, maar zou je me willen melden als ik de rol heb? ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    vraagje; mag dat konijn ook vrouwelijk zijn -a- xd

    hier is de foto als je dat eventueel kan gebruiken xD klik

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 15:36 ]


    <3

    ~ Name + Surname: Gabriëlla Sophia St.Lukas
    ~ Age: 15
    ~ Race: verstrooide beschermengel
    ~ Character: Gabriëlla leeft in een eigen wereld en vergeet vaak waar ze mee bezig is of wat ze gaat doen, andere mensen moeten haar dan weer aan haar taak herinneren. Daarvoor heeft ze haar wit-zwarte vlinder Simon. Verder is ze erg gesteld op haar familie en vrienden en doet altijd pogingen om hen te helpen. Maar een echt persoon om te beschermen had ze nog niet gevonden tot dat ze Luna ontmoet.
    ~ Uiterlijk + Photo: Gabriëlla
    ~ Likes: Lachen, vlinders, bloemen, vliegen, mensen laten schrikken.
    ~ Dislikes: Spinnen, obstakels, gefopt worden.
    Crush: De prins des bloedengelen; Ilias
    ~ Biography: Gabriëlla is de jongste dochter uit een gezin van 12 personen. Haar ouders, haar 7 broers en haar twee zussen. Zijzelf is de zonnenstraal in de familie. Ze leven met z'n alle op de hoogste berg in wonderland, die hoog boven de wolken uitsteekt. Haar broers en zussen zijn alle getrouwd en hun echtgenoten wonen alle bij hen in (uiteraard is het een kasteel van een huis) Enkel Gabriëlla weigert in het huwelijk te treden. Ze verlangt naar haar geliefde Ilias, met wie ze niet mag huwen van haar ouders.
    Extra: Simon de vlinder gaat overal mee en Gabriëlla heeft altijd een drankje op zak, dit is een wonderdrankje waarmee ze alles kan doen wat ze wilt.


    <3

    Ik heb een vraag (A)
    Aangezien je een konijnenjongen hebt, is het dan ook de bedoeling dat er een versie van de Cheshire Cat en de Mad Hatter en al die anderen komen?


    Come on, I won't bite... said the vampire.

    Hatter schreef:
    Ik heb een vraag (A)
    Aangezien je een konijnenjongen hebt, is het dan ook de bedoeling dat er een versie van de Cheshire Cat en de Mad Hatter en al die anderen komen?


    Haha, ja dat is de bedoeling. Hoezo dat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, ik vroeg het me af aangezien er ook een aantal reacties waren die niet personages van Alice in Wonderland waren -voor zover ik weet dan-
    Ik ga nog een rol bedenken, want ik heb veel inspiratie, maar ik heb nu geen tijd meer.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 21:00 ]


    Come on, I won't bite... said the vampire.

    Hatter schreef:
    Oh, ik vroeg het me af aangezien er ook een aantal reacties waren die niet personages van Alice in Wonderland waren -voor zover ik weet dan-
    Ik ga nog een rol bedenken, want ik heb veel inspiratie, maar ik heb nu geen tijd meer.


    Oh, bedoel je het zo. Nee, dat maakt niet veel uit hoor: met wat je wilt zijn dan. Ik bedoel, het is toch een 'andere versie' van Alice in Wonderland..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er zijn al een paar rollen bekend. Zouden jullie het door willen sturen naar vrienden of zo, voordat mijn verhaal meer lezers krijgen? :3.
    Dankjulliewel. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Name + Surname: Nicholas moet hij per se een achternaam? Ik heb wel een bijnaam, Chess van Cheshire.
    Age: 21
    Race: Half kat de Cheshire Cat dus zeg maar
    Character: Charmant, weet zich overal uit te praten. Kan soms wat laf zijn.
    Uiterlijk + Photo: Donker haar, geelgroene katten-ogen, een brede grijns op zijn gezicht. Ik kan niet echt een goed plaatje vinden.. deze komt wel in de buurt hij heet ook Cheshire Cat XD, maar hij ziet er toch nog wel anders uit..
    Likes: Zichzelf XD, rust, stiekem houdt hij ook wel van de mensen om zich heen.
    Dislikes: Drukte, gevaar.
    Biography: Nicholas - meestal Chess genoemd - is nogal mysterieus, daarom weten de meeste mensen niet veel van hem. Hij woont in het bos en houdt ervan om voorbijgangers te bekijken vanuit een boom, waar niemand hem ziet. Hij heeft geen familie.
    Extra: Hij kan in het niets oplossen :Y) like the Cheshire Cat :3

    Ik hoop dat het goed is?


    Come on, I won't bite... said the vampire.

    Dankje voor de rol 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hatter schreef:
    Name + Surname: Nicholas moet hij per se een achternaam? Ik heb wel een bijnaam, Chess van Cheshire.
    Age: 21
    Race: Half kat de Cheshire Cat dus zeg maar
    Character: Charmant, weet zich overal uit te praten. Kan soms wat laf zijn.
    Uiterlijk + Photo: Donker haar, geelgroene katten-ogen, een brede grijns op zijn gezicht. Ik kan niet echt een goed plaatje vinden.. deze komt wel in de buurt hij heet ook Cheshire Cat XD, maar hij ziet er toch nog wel anders uit..
    Likes: Zichzelf XD, rust, stiekem houdt hij ook wel van de mensen om zich heen.
    Dislikes: Drukte, gevaar.
    Biography: Nicholas - meestal Chess genoemd - is nogal mysterieus, daarom weten de meeste mensen niet veel van hem. Hij woont in het bos en houdt ervan om voorbijgangers te bekijken vanuit een boom, waar niemand hem ziet. Hij heeft geen familie.
    Extra: Hij kan in het niets oplossen :Y) like the Cheshire Cat :3

    Ik hoop dat het goed is?


    Oh ja, het is wel goed zo. Maar ik wil liever een foto van een écht iemand. I.p.v. een animecharacter. Nou, het hoeft niet persé een achternaam? Ik kan ook wel gewoon doen, dat niemand zijn echte achternaam weet, maar alleen zijn voornaam enzo?
    Je heb de rol wel, maar kan 't character wat uitgebreider?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik er nog één bedenken? :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.