• bij ons waren alle straten overstroomd.
    je kon er bijna in zwemmen xD
    je kwam er tot je enkels in en op sommige plekken zelfs tot je scheenbeen.

    en onze kruipruimte was helemaal vol gestroomd.
    echt niet normaal
    en dan zeiden ze op het weer dat er eind augustus een hittegolf zou komen, nou.. er was meer een water golf
    de bussen reden midden op de weg waardoor een paseerende auto de stoep op reed, aangezien ze niet konden zien waar ze reden, echt zo erg heb IK het nog nooit mee gemaakt xD

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 10:10 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Bij ons heeft het wel hard geregend. Alleen het is niet zo erg. Ik wil het zelf wel eens meemaken :x

    Wow dan is het bij jullie erg heftig. Hier in R'dam zuid staat het water ook behoorlijk hoog. Een vriendin van mij zei dat dat door die vulkanaswolk kwam? Maar ik geloof dat niet zo hoor.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 10:30 ]


    It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt.

    EA schreef:
    Bij ons heeft het wel hard geregend. Alleen het is niet zo erg. Ik wil het zelf wel eens meemaken :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij ons regent het wel veel, maar geen blanke straten of wat dan ook. Ben blij ook, zoiets hoef ik niet mee te maken. Paar jaar geleden al meegemaakt.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wow ö Gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt ;D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO