• Serieus. Ik kan het gewoon niet warm houden, dus heb het de hele dag al pokke koud. En dan staan de deuren op mijn werk ook al wagen weid open en ik heb er al 100 x wat van gezegd maar ze blijven open. En nu zit ik weer te kou kleumen, en door die kou ga ik me helemaal niet lekker voelen enzo, dus ga ik meestal onder de warme douche en lekker lang onder de douche ook. Heeft iemand daar ook last van? ;s


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb het ook vaak koud.
    Onlangs hadden ik en mijn pa zo koud, dat hij toen mijn ma weg was, stiekem de verwarming even heeft aangezet =$. Mijn ma zou flippen moest ze het weten, de verwarming gaat hier niet aan in de zomer :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Ik heb het ook vaak koud.
    Onlangs hadden ik en mijn pa zo koud, dat hij toen mijn ma weg was, stiekem de verwarming even heeft aangezet =$. Mijn ma zou flippen moest ze het weten, de verwarming gaat hier niet aan in de zomer :Y)


    Hier ook niet, want dan is het 's Nachts heel warm. Dus ik zit meestal met een deken om.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb het ook heel vaak koud. De kachel mag hier ook niet aan in de zomer, daar baal ik echt van. Mijn handen en voeten zijn ook heel vaak ijskoud.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Waar werk je? ;D
    En het verbaasd me niets dat je koud hebt want dat heb jij altijd :3 Anders een dekentje rond je slaan? Doe ik altijd. En pantoffels aandoen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb het altijd warm :3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Sid schreef:
    Waar werk je? ;D
    En het verbaasd me niets dat je koud hebt want dat heb jij altijd :3 Anders een dekentje rond je slaan? Doe ik altijd. En pantoffels aandoen.


    Verzorgboerderij.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus