• haaaii liever QuizletBananen..
    Ik ga vandaag naar stad yay!
    kleren voor de 1e schooldag
    Maar ik weet nou niet wat in de mode is..
    voor de 1e schooldag..
    nou, ik bedoel.. wat is leuk?
    nee je snapt me niet XD
    ik ga klerenkopen voor 1e schooldag
    maar wat moet ik aan?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 9:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 aug 2010 - 10:31 ]

    ben nog vergeten te zeggen ; wat doen jullie aan?

    Ehm :3 gewoon kleding xD

    Ik vind het ook altijd vreselijk om iets te verzinnen :3

    Amyblaise schreef:
    Ehm :3 gewoon kleding xD

    Ik vind het ook altijd vreselijk om iets te verzinnen :3

    Lijkt me logisch dat je kleding aan moet doen ;p. Maar wat voor kleding;p

    Koop iets waar jij je lekker in voelt.
    Ik draag een gebleekte broeklegging, een wit hempje met een wit vestje eroverheen en zwarte balerina's (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Koop iets waar jij je lekker in voelt.
    Ik draag een gebleekte broeklegging, een wit hempje met een wit vestje eroverheen en zwarte balerina's (:


    en en waar heb je ze gekocht?;p

    Ehr.. waar je je fijn in voelt. Het gaat niet echt om de kleding zelf, maar de uitstraling die je erin overbrengt :]

    Ik heb een ietwat vreemde kledingsmaak, dus weet niet of je daar een voorbeeld aan moet nemen, ghehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    uhm.oke;

    Ik draag wat ik zelf wil en daarvoor ga ik mooi niet speciaal de stad in om kleding te kopen. Draag gewoon wat je leuk vind en steel vooral geen ideeën wat iemand anders uniek maakt.


    your eyes are like stars in the night.

    Titel aangepast want die mag niet in hoofdletters.
    Ehm... Ik moet nog eens in mijn kast rommellen.


    Let the Night embrace you

    Ik had een zwarte legging aan, een los wit jurkje tot op mijn knieen, met daaroverheen zo'n spijkerstof overhemd. Daaronder mijn zwarte lage Vans.

    Maar het is natuurlijk onzin dat ik nu vertel wat ik aan heb gehad, omdat jij niet weet wat je aan moet doen. Ga gewoon leuk winkelen, kijk wa je zelf erg leuk vind en koop het. Als je niks vindt, dan kun je net zo goed nog in je kast kijken. Je hebt vast wel iets leuk, waar je je prettig in voelt!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Draag wat je zelf wilt, dat is het belangrijkste. Draag hóe je je wilt tonen aan anderen, je moet gewoon jezelf zijn, anders ga je het moeilijk krijgen in het vervolg.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Pandavlek schreef:
    (...)

    en en waar heb je ze gekocht?;p

    Dat hou ik liever voor mezelf, want anders gaan mensen hetzelfde kopen en I don't like copycats. (cat)
    Ik zou gewoon kijken bij winkels als de H&M, ZARA, Vero Moda etc.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik draag een uniform op school (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Draag gewoon wat je mooi vind ;D

    Ik zou kleding kopen waar jíj je lekker in voelt, of je nou met de mode mee gaat of niet.
    Ik heb besloten om de eerste week een wit blousje met een stropdas en een spijkerrok te doen x)

    En dan met de school foto ga ik gek doen, ga een pruik halen met een groep en dan zo op de school foto, hihi ben geen 1ste klasser = 4 havo


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!