• Whoeoeoee. Whoeoeoe.
    Ik heb dus eigenlijk echt al maaaanden lang een huge crush on me beste vriend. Ik heb het heel lang weggestopt enzo. Maar I can't deny it anymore.
    Maar ik weet ongeveer zeker dat hij me ook leuk vind. Want iedereen zegt dat. En toen hij zijn verjaardag vierde en ik naast en zat deed hij helemaal zijn armen om mij heen enzo.. Hij is zoooo'n schatje.

    Maar het is heeel fout. Want het is pas 2 weken uit met mijn claimerige, stalkerige, je-mag-met-niemand-anders-dan-mij-omgaanerige ex vriendje.
    En ik ben blij dat het uit is. want hij zag alles veel te serieus.. (Hij was er heilig van overtuigd dat ik de ware was...¬¬ )
    Maar goed ik vond die andere jongen dus ook leuk toen ik nog met mijn ex had.

    Ik ben zoooo fout bezig...

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 23:49 ]


    I want to color my world with CRAYONS.

    tja, het klinkt aan de ene kant wel fout, maar aan de andere kant: je bent single en niemand iets verplicht! Als jij echt denkt dat jouw beste vriend jou misschien net zo leuk vind als jij hem, moet je het miss gewoon proberen! :)

    invincible schreef:
    tja, het klinkt aan de ene kant wel fout, maar aan de andere kant: je bent single en niemand iets verplicht! Als jij echt denkt dat jouw beste vriend jou misschien net zo leuk vind als jij hem, moet je het miss gewoon proberen! :)


    All this dampness is damp.

    Gewoon proberen! ^^


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik zou zeggen, gewoon proberen!
    Ik zie het foute er eigenlijk niet van in, misschien gaat die jongen zijn ogen open dat je toch niet de ware bent..
    Dus eigenlijk ben je niet fout bezig, ik daarentegen, is iets anders :X


    laat de zon in je hart

    OnsKimmie schreef:
    Ik zou zeggen, gewoon proberen!
    Ik zie het foute er eigenlijk niet van in, misschien gaat die jongen zijn ogen open dat je toch niet de ware bent..
    Dus eigenlijk ben je niet fout bezig, ik daarentegen, is iets anders :X

    Haha. Oke. Waar ben jij mee bezig jongedame?;p

    Ja nou. Het voelt gewoon een beetje fout.
    En ik durf ook niks te proberen. Straks is die hele vriendschap weg enzo..


    I want to color my world with CRAYONS.

    ik ken je situatie, heb ongeveer dezelfde x) lekker bezig! Weet ook niet echt wat ik moet doen, maar ja ik zie wel wat de tijd brengt (H)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Niks verkeerds aan. Ik zou alleen wel goed verzekeren dat die jongen echt een goed vriendje is/wordt in plaats van alleen een verwerkingsmiddel. Anyway, good luck!


    No growth of the heart is ever a waste

    Een verwerkingsmiddel zowiezo niet. Ik heb niks om te verwerken. ;D
    Ik ben juist blij dat het nu uit is. Dus dat heeft niet echt iets wat ik moet verwerken.


    I want to color my world with CRAYONS.

    Fout vind ik het niet, hoor.
    Gefeliciteerd & Succes!(hoera)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 10:53 ]


    make cake, not war

    Toen het uit was met mijn ex, na een relatie van 14 maanden, kreeg ik na 6 dagen weer een nieuw vriendje, en daar heb ik inmiddels 21 maanden mee ^^


    Life is hard and then we die

    VERLIEFD ZIJN IS LEUKKKKKKK <3

    nouja..fout?
    Als je dat elke week zou doen dan wel:P
    Als je zo'n beetje verglijkbaar bent met PUKKELxDING dan zou ik niet zeggen dat je fout bent, ga ervoor:3


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!