• Ja, ik heb een hekel aan zo'n soort topics.. Want als iemand dat zegt, komen ze like een paar dagen erna terug.. Gossie, ik vind het nogal...:| Als je nog steeds wilt dat de rest
    weet dat je weggaat van Quizlet kan er geen algemeen topic gemaakt worden waarin je kan reageren dat je weggaat? Weet de rest dat ook..

    En mij nu niet gaan aanvallen ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind dat je best wel gelijk hebt. Tegenwoordig duiken er veel zo'n soort topics op, en het gebeurt idd wel eens dat ze daarna gewoon terug komen. Maar ik begrijp ook wel dat de mensen die écht weggaan dat wel graag willen laten weten aan de anderen. Zolang ze niet gaan lopen te schelden &zo kan het me eigenlijk ook niet zoveel schelen.


    Beeeeeeeesje :-)

    Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit.
    Als ze echt daadwerkelijk heel snel terugkomen, dan zochten ze gewoon wat meer aandacht.
    Maar voor mensen waarvoor het echt gedaan is, vind ik wel dat ze het gewoon mogen laten weten in een eigen topic.
    Nja, zoveel maakt het mij niet uit.

    Je kan wel een algemeen topic maken, maar dat wordt waarschijnlijk toch niet gebruikt. Netzoals dat 'muziek gevraagd-topic', daar is een algemeen van en toch komen er wekelijks nog topics met de vraag naar muziek.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wel, ik denk dat er mensen zijn die aandacht zoeken. Maar het kan zijn dat de mensen die een paar dagen later terug komen Quizlet en hun vrienden daarop gewoon heel erg miste. En andere die nooit terugkomen mogen van mij een topic maken. Dan is iedereen op de hoogte. Maar soms als ze schelden of ruzie zoeken of aandacht willen hoeft het niet. Maar hoe weet je wie gewoon aandacht wil? : D


    All this dampness is damp.

    dat is typisch iets om aandacht te vragen:P


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    RESCUExME schreef:
    Ik vind dat je best wel gelijk hebt. Tegenwoordig duiken er veel zo'n soort topics op, en het gebeurt idd wel eens dat ze daarna gewoon terug komen. Maar ik begrijp ook wel dat de mensen die écht weggaan dat wel graag willen laten weten aan de anderen. Zolang ze niet gaan lopen te schelden &zo kan het me eigenlijk ook niet zoveel schelen.


    Maar de meeste schelden wel.. Maar ik vind dat er
    zo'n algemeen topic moet komen waarin je niet mag
    schelden..:X


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Precies zo mensen die net voor ze gaan slapen ‘WELTERUSTEEE’ inhun naam zetten en dan een paar keer on en offline gaan.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Scandal schreef:
    Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit.
    Als ze echt daadwerkelijk heel snel terugkomen, dan zochten ze gewoon wat meer aandacht.
    Maar voor mensen waarvoor het echt gedaan is, vind ik wel dat ze het gewoon mogen laten weten in een eigen topic.
    Nja, zoveel maakt het mij niet uit.

    Je kan wel een algemeen topic maken, maar dat wordt waarschijnlijk toch niet gebruikt. Netzoals dat 'muziek gevraagd-topic', daar is een algemeen van en toch komen er wekelijks nog topics met de vraag naar muziek.


    Die worden toch gesloten? Die aanvraag van muziek?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik ben het met je eens

    Ik vind dat zo'n topics alleen maar aandachtzoekerij is. Het lijkt wel of mensen alleen zo iets openen om reacties te krijgen van; 'Nee je mag niet weg gaan!'

    Gosh. Aanstellers. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vind het persoonlijk heel irritant dat mensen dat doen. Als je weggaat, doe het dan gewoon en maak er geen topic over. Dit is cru voorgesteld, maar het is hetzelfde met zelfmoord. Mensen die dreigen dat ze zelfmoord gaan plegen, doen het toch niet. En anders -het spijt me voor het sadisme en nog meer het spijt me als ik iemand beledig- als je er toch mee dreigt, doe het dan ook. -excuseeeer-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Actors schreef:
    Ik vind dat zo'n topics alleen maar aandachtzoekerij is. Het lijkt wel of mensen alleen zo iets openen om reacties te krijgen van; 'Nee je mag niet weg gaan!'

    Gosh. Aanstellers. (cat)

    I agree


    I lost myself in FM airwaves

    Armani schreef:
    Ik vind het persoonlijk heel irritant dat mensen dat doen. Als je weggaat, doe het dan gewoon en maak er geen topic over. Dit is cru voorgesteld, maar het is hetzelfde met zelfmoord. Mensen die dreigen dat ze zelfmoord gaan plegen, doen het toch niet. En anders -het spijt me voor het sadisme en nog meer het spijt me als ik iemand beledig- als je er toch mee dreigt, doe het dan ook. -excuseeeer-



    Echt ik word er gewoon gek van! Laatst zei iemand
    dat - ie van Quizlet ging en had - ie het nodig om
    met kanker te schelden - ik noem geen namen -


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Daar heb je wel een punt in.
    Maar ik ken één iemand die nog steeds weg is. Die heeft trouwens er ook helemaal geen topic over gemaakt.. 8D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 14:58 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ShadowSorrow schreef:
    Daar heb je wel een punt in.
    Maar ik ken één iemand die nog steeds weg is. Die heeft trouwens er ook helemaal geen topic over gemaakt.. 8D


    Al zou ik voor de een of ander reden weg zou gaan,
    dan meld ik het op mijn profiel en waarschuw ik mijn vrienden.. ;)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Al zou ik voor de een of ander reden weg zou gaan,
    dan meld ik het op mijn profiel en waarschuw ik mijn vrienden.. ;)

    Ik heb een hekel aan die emoticon. x]
    Maar zij blijkbaar niet. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.