• Bill Kaulitz kwam met een verdrietig gezicht uit een Amerikaans steakhouse. Wat denken jullie? Misschien was hij triest voor de beestjes die zijn gestorven xD
    klik.

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2010 - 20:35 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Iedereen heeft al eens een slechte dag, ook Bill xD


    Your Butt is Mine!

    't Is ook maar een mens hoor, die kan ook es pissig zijn of whatever. Ik vind het btw niet echt verdrietig, meer tired as hell.

    Ik vind het wel triest dat die beestjes zijn gestorven om eerlijk te zijn,Ik ben het met Bill eens :')


    Je mpp moeder swaa

    Desperation schreef:
    't Is ook maar een mens hoor, die kan ook es pissig zijn of whatever. Ik vind het btw niet echt verdrietig, meer tired as hell.


    it's so empty living behind these castle walls

    He looks like shit, again.


    We'll never be as young as we are tonight

    Poseidon schreef:
    Ik heb hier maar een ding op te zeggen; Jéétje hij ziet er hier echt niet uit.


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik vind hem er eerder moe dan verdrietig uitzien :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ohdear, die piercing in zijn neus x'D


    -

    Hij is gewoon bekaf, logisch.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou elke dag zo kijken als ik al die shit die hij meemaakt, ook mee zou moeten maken. Dóh.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik denk gewoon -en ga nou niet freaken!- dat hij toen net beseft had dat zij jas toch een beetje te meisjesachtig is xP
    SORRY

    Het kan ook gewoon een moment foto zijn geweest. Ik kijk soms ook raar of op een bepaalde manier als ik onverwachts op de foto word gezet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Geloof mij dat hij het echt niet meer naar zijn zin heeft in dat drukke muziek wereldje :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    hij ziet er heel sexy uit met die neuspiercing


    Only brought u trouble since the day u met me.

    volgens mij houd hij niet van het vlees.Omdat er dieren voor vermoord zijn daarom (; heb ik ook.Mij vind je nooit in zulke restaurants


    Je mpp moeder swaa