• Bill Kaulitz kwam met een verdrietig gezicht uit een Amerikaans steakhouse. Wat denken jullie? Misschien was hij triest voor de beestjes die zijn gestorven xD
    klik.

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2010 - 20:35 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Het is een mens en mensen zijn wel eens chagerijnig, trouwens ik zou ook helemaal gek worden van die paparazzi contstant achter je aan. Vooral als je gewoon een keer een dag vrij hebt.

    En btw, in een steakhouse heb je ook vegetarische gerechten.


    -

    ReneeCullen schreef:
    Iedereen kijkt wel eens verdrietig, of denkt aan iets treurigs, waarom Bill dan niet?:$


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 16:30 ]


    I Love You

    boeiee


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Het zijn die ''Mosquitos'' Die Steeds foto's van hem zitten te nemen Terwijl hij dat niet wilt :Y)


    Je mpp moeder swaa

    Vind je het gek als je er zo uit ziet. Dan zou ik me ook zo voelen als hij x'D Damn he.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hij voelt zich betrapt , duh , wat doet een vegetarier in een steakhouse XD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bah, hij ziet er vreselijk stoned uit.
    Volgens mij heeft Bill problemen met de druk.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Temerarious schreef:
    hij had in de spiegel gekeken. en toen dacht ie FUUUUUUUU.


    Oké, dit vind ik best wel grappig..

    Maar zoals de meeste al zeggen..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nou ten eerste vind ik hem er nogal moe uitzien.
    Je kan niet echt duidelijk de wallen onder ogen zien, maar het lijkt gewoon zo.

    AngeeXx zei:

    Bill Kaulitz kwam met een verdrietig gezicht uit een Amerikaans steakhouse. Wat denken jullie? Misschien was hij triest voor de beestjes die zijn gestorven


    Ik denk dat niet, hij heeft namelijk een bondjas aan weetje?
    Als hij dat echt zou denken, dan zou hij opeens van donkerblond naar lichtblond overgesprongen zijn ;'3


    Joy is not in Things, it is in us.

    PurpleLips schreef:
    Nou ten eerste vind ik hem er nogal moe uitzien.
    Je kan niet echt duidelijk de wallen onder ogen zien, maar het lijkt gewoon zo.

    AngeeXx zei:
    (...)

    Ik denk dat niet, hij heeft namelijk een bondjas aan weetje?
    Als hij dat echt zou denken, dan zou hij opeens van donkerblond naar lichtblond overgesprongen zijn ;'3

    Die bondjas is nep :'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Die bondjas is nep :'D


    Inderdaad zo nep en fake dat het maar kan zijn :)
    zoals zijn "lederen" uniformen op de tour, waren van synthetisch leder gemaakt, allemaal diervriendelijk dus voor de "bontjas" zullen ook geen diertjes zijn gestorven :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    ik meen het, Die kleren kunnen echt niet
    sorry lieve bill maar DIT gaat té ver


    Big girls cry when their hearts are breaking

    O my god.. o_______O
    Bill heeft gevoelens! Jeetje, dat had ik nooit verwacht van iemand zoals Bill. T_T Of van elke andere artiest! Wauw, ze hebben gewoon allemaal emoties. Ik ben geschokt.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Shiiiiiit,
    Mensen vragen mij ook vaak of er iets is omdat ik droevig zou kijken, terwijll ik gewoon verveeld voor me uit keek. Hij trekt daar gewoon een gezicht, hoor O_o
    Btw, het is ook maar een mens ;o



    ShadowSorrow schreef:
    O my god.. o_______O
    Bill heeft gevoelens! Jeetje, dat had ik nooit verwacht van iemand zoals Bill. T_T Of van elke andere artiest! Wauw, ze hebben gewoon allemaal emoties. Ik ben geschokt.

    millenium schreef:
    ik meen het, Die kleren kunnen echt niet
    sorry lieve bill maar DIT gaat té ver

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 20:18 ]


    Has no one told you she's not breathing?