• Hey allemaal,
    Heb jij altijd al wel eens een keer radio willen presenteren? Dat kan nu, voor Quizlet Radio!
    Of je talent hebt of niet, het maakt niet uit, zolang jij maar lekker kan praten en een leuke muziek collectie hebt!
    Ik heb alles voor je wat je nodig hebt om radio te draaien (Programma's, site, stream, enz.) Je hebt alleen zelf een microfoon nodig, dat is alles.
    Twijfel je, of vind je het een beetje eng, geen probleem! Dat heb ik ook erg gehad, maar na een uur of 2 zul je zien dat het erg vlot gaat. Probeer het eens :].
    Meld je in het topic of PB me, en dan zal ik je verder alles uitleggen.

    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik zou wel willen, maar ik ben echt te bang :x


    -

    InMyArms schreef:
    Ik zou wel willen, maar ik ben echt te bang :x


    Was ik ook, is zo over als je het even doet :)
    Maar het is jou keuze uiteraard. Je kan ook altijd nog even luisteren naar q radio en dan beslissen :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ergens lijkt me dat wel leuk om te doen. ;o


    We'll never be as young as we are tonight

    Actors schreef:
    Ergens lijkt me dat wel leuk om te doen. ;o


    Super :), PB me even als je mede DJ wilt worden :] met je msn (Als ik die nog niet had van jou x'D).


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Het lijkt mij wel leuk, maar mijn pc is gecrasht en ik ben alle muziek kwijt O,o


    Alis volat propriis

    Maar is het zeg maar voor altijd?


    Alis volat propriis

    Je mag zelf weten wanneer je wilt draaien :) en hoelang, en wanneer je wilt stoppen :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Super :), PB me even als je mede DJ wilt worden :] met je msn (Als ik die nog niet had van jou x'D).

    Je hebt mijn msn al. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik zou wel willen, maar mijn muziek smaak deert mensen niet echt :'D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Heb het een tijdje met Shoutcast gedaan... welk programma gebruik je Rick? :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Undertaker schreef:
    Heb het een tijdje met Shoutcast gedaan... welk programma gebruik je Rick? :P


    SAM Broadcaster ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Klinkt heel leuk, maar ik it in mijn examenjaar en mijn vader doet nogal.. streng. Bij elke onvoldoende ben ik mijn laptop een week kwijt. Dus het is niet erg handig.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik wil wel

    PB even wanneer je kan. :) Ik ben zo tot 8 uur werken. :] daarna werk ik 1 iemand in, en daarna weer beschikbaar als het goed is.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Wanneer is het nu Q radio?? ik heb er eigenlijk nog nooit naar geluisterd:$


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!