• Hey allemaal,
    Heb jij altijd al wel eens een keer radio willen presenteren? Dat kan nu, voor Quizlet Radio!
    Of je talent hebt of niet, het maakt niet uit, zolang jij maar lekker kan praten en een leuke muziek collectie hebt!
    Ik heb alles voor je wat je nodig hebt om radio te draaien (Programma's, site, stream, enz.) Je hebt alleen zelf een microfoon nodig, dat is alles.
    Twijfel je, of vind je het een beetje eng, geen probleem! Dat heb ik ook erg gehad, maar na een uur of 2 zul je zien dat het erg vlot gaat. Probeer het eens :].
    Meld je in het topic of PB me, en dan zal ik je verder alles uitleggen.

    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik zou wel willen. Maar ik heb geen micro en ik heb een te hoge kinderstem. gênant


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    Ik zou wel willen. Maar ik heb geen micro en ik heb een te hoge kinderstem. gênant


    Neejoh, niks is genant, en jij hoort je stem altijd anders dan als wij hem horen. :]

    Nu naar de winkel en een micro kopen:9~


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    amorevampiro schreef:
    Ik zou wel willen. Maar ik heb geen micro en ik heb een te hoge kinderstem. gênant

    Op een webcam zit ook een micro heh.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Neejoh, niks is genant, en jij hoort je stem altijd anders dan als wij hem horen. :]

    Nu naar de winkel en een micro kopen:9~


    Een vraagje; hoe werkt dat eigenlijk?xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Heel simpel, je krijgt een soort , hoe zal ik het noemen, windows media player, alleen dan met knopjes. Je kiest muziek en je speelt het af, dat is dan op de radio te horen. Je hebt ook een knopje met Mic on, en als je daar op drukt kan je praten, als er dan muziek draait regelt het programma zelf dat het ietsjes gedempt word, de muziek.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Heel simpel, je krijgt een soort , hoe zal ik het noemen, windows media player, alleen dan met knopjes. Je kiest muziek en je speelt het af, dat is dan op de radio te horen. Je hebt ook een knopje met Mic on, en als je daar op drukt kan je praten, als er dan muziek draait regelt het programma zelf dat het ietsjes gedempt word, de muziek.


    Klinkt erg cewl.:9~


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zou het wel willen doen, alleen ik ben niet zo goed in uitspreken enzo, sta ik daar voor schut lol.

    Ik wil opzich wel proberen, maar hoe kan je zien of je een micro hebt? En welke dagen/tijden moet je dan draaien? :'p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Rick ik wil je helpen


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Leuk dat jullie interesse hebben! Fouten maakt iedereen btw, ik maak er ook miljoenen als ik draai haha, luister maar eens :) Dat los ik dan weer op met een grap of herhaal me fout, enz, je kan er soms juist iets leuks mee uithalen, zelfs op professionele radio's.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Leuk dat jullie interesse hebben! Fouten maakt iedereen btw, ik maak er ook miljoenen als ik draai haha, luister maar eens :) Dat los ik dan weer op met een grap of herhaal me fout, enz, je kan er soms juist iets leuks mee uithalen, zelfs op professionele radio's.

    Maar kijk, ik kan meestal die namen van de zanger(es)s(en) niet uitspreken. Dan is het toch ook raar. Dan denken de mensen, WTF heeft zij het over?(nerd)

    EA schreef:
    (...)
    Maar kijk, ik kan meestal die namen van de zanger(es)s(en) niet uitspreken. Dan is het toch ook raar. Dan denken de mensen, WTF heeft zij het over?(nerd)


    Heb ik ook moeite mee hoor :] Komt helemaal goed ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik zou best willen maar heb geen liedjes op mn laptop 8-) want die is laatst helemaal kaal geplukt, en kheb geen zin om nieuwe liedjes te downloaden.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Heb ik ook moeite mee hoor :] Komt helemaal goed ;)

    Oke ik wil wel :Y).
    Maar ik kan niet beloven dat ik er altijd bij ben (:

    Maar heb je liedjes nodig op je PC?:9~