• Ik hoop dat iemand hier verstand van heeft, ghehe.

    Ik was eventjes op het internet informatie aan het zoeken over de pil die ik gebruik. Nu lees ik overal dat de pil de kans vergroot op Trombose(ziekte waarbij er bloedstolsels worden gevormd in je bloedvaten wat kan leiden tot een herseninfarct of een hartinfarct).
    De kans is dan (als Trombose niet in je familie zit) nog steeds erg klein dat je het zult krijgen, maar in ieder geval vergroot. Máár toen las ik nog verder en stond er dat de combinatie pil en roken de kans nóg eens extra sterk maakt.. Toen schrok ik wel. Ik rook namelijk en ben ook aan de pil. Ik weet wel dat de kans dan nog niet heeeeeeel groot is, maar overal raden ze het af, en staat er dat je minstens met 1 van beide moet stoppen. Maar ik ken zooooveel mensen die aan de pil zijn en ook roken? Ik heb nu niet perse de drang om te gaan stoppen, maar ik ben nu wel ontzettend bang. Ben ik nou een zeikerd?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 23:17 ]


    I chill back and I spread peace n love

    Je bent geen zeikerd, maar je moet niet álles geloven. Althans, je moet je er geen zorgen over maken. De kans is 1 op 1.000.000.000. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ShadowSorrow schreef:
    Je bent geen zeikerd, maar je moet niet álles geloven. Althans, je moet je er geen zorgen over maken. De kans is 1 op 1.000.000.000. 8D

    Oke, fjuuuuuuuuuuw! haha


    I chill back and I spread peace n love

    Als je toch zo bang bent, stop je toch met roken? Dan heb je ook gelijk de kans verkleind op longkanker en de rest van die ziektes.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Als je toch zo bang bent, stop je toch met roken? Dan heb je ook gelijk de kans verkleind op longkanker en de rest van die ziektes.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Poseidon schreef:
    Als je toch zo bang bent, stop je toch met roken? Dan heb je ook gelijk de kans verkleind op longkanker en de rest van die ziektes.

    Nou, omdat ik niet echt de behoefde heb om te stoppen, en als je gaat stoppen terwijl je echt te weinig motivatie er voor hebt heeft het toch geen zin. Daarom dacht ik, ik ga kijken of iemand er hier verstand van heeft. Stel nou dat 't echt een super gevaarlijke combinatie is met duizende doden per jaar heb ik reden om te stoppen, snapt u xp


    I chill back and I spread peace n love

    BIERRI schreef:
    (...)
    Nou, omdat ik niet echt de behoefde heb om te stoppen, en als je gaat stoppen terwijl je echt te weinig motivatie er voor hebt heeft het toch geen zin. Daarom dacht ik, ik ga kijken of iemand er hier verstand van heeft. Stel nou dat 't echt een super gevaarlijke combinatie is met duizende doden per jaar heb ik reden om te stoppen, snapt u xp

    Kan ik je dan nu ook de reden geven dat mijn eigen vader er aan overleden is?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Kan ik je dan nu ook de reden geven dat mijn eigen vader er aan overleden is?

    Mijn opa ook.
    Roken zelf is niet dodelijk. Als je aanleg hebt voor longkanker e.d. vergroot het de kans iets. Ik heb er geen aanleg voor, dus voor mij is 't niet een reden. Wat niet afneemt dat ik dat heel erg voor je vind.


    I chill back and I spread peace n love

    BIERRI schreef:
    (...)
    Mijn opa ook.
    Roken zelf is niet dodelijk. Als je aanleg hebt voor longkanker e.d. vergroot het de kans iets. Ik heb er geen aanleg voor, dus voor mij is 't niet een reden. Wat niet afneemt dat ik dat heel erg voor je vind.

    Lieve schat, roken is zelf niet dodelijk? Haha, het spijt me maar hier heb ik wel echt even om gelachen. Geef me een aantal redenen waarom roken níét dodelijk is.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Lieve schat, roken is zelf niet dodelijk? Haha, het spijt me maar hier heb ik wel echt even om gelachen. Geef me een aantal redenen waarom roken níét dodelijk is.

    Het vergroot de kansen. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Lieve schat, roken is zelf niet dodelijk? Haha, het spijt me maar hier heb ik wel echt even om gelachen. Geef me een aantal redenen waarom roken níét dodelijk is.

    Zoals ShadowSorrow al zegt, het VERGROOT DE KANSEN, lieve schat. Roken zélf is niet dodelijk. Anders zouden nu alle rokers over de hele wereld doodvallen, want als iets dodelijk is, betekend het dat je er sowieso aan dood gaat. En er zijn genóeg mensen die hun hele leven roken, maar niet aan roken, of longkanker, doodgaan.


    I chill back and I spread peace n love