• Ja, dat ga ik dus doen, maar ik ben best zenuwachtig.. Ik vraag me echt af wat me allemaal te wachten staat. Ik weet al dat ik super weinig vrije tijd ga krijgen, veel weg ben en vanaf het begin al veel moet uitvoeren.
    Iemand die toevallig ook zo een opleiding gaat doen, of iemand die het wil doen?
    weet niet zeker of iemand hier dat al doet, aangezien de meeste te jong zijn


    I chill back and I spread peace n love

    Wat voor een artiest?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    Wat voor een artiest?

    Het heet gewoon 'Opleiding Artiest' en ik ga dan de vocale kant op. Ik weet nog niet welk genre etc, dat moet ik vanzelf ontdekken.


    I chill back and I spread peace n love

    BIERRI schreef:
    (...)
    Het heet gewoon 'Opleiding Artiest' en ik ga dan de vocale kant op. Ik weet nog niet welk genre etc, dat moet ik vanzelf ontdekken.



    Aha.. Kon je daarvoor een opleiding krijgen? Wist
    ik helemaal niet..xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)


    Aha.. Kon je daarvoor een opleiding krijgen? Wist
    ik helemaal niet..xD

    Haha ja, blijkbaar.
    Je moet wel een auditie doen, en uiteindelijk mag 10% de opleiding doen.


    I chill back and I spread peace n love

    BIERRI schreef:
    (...)
    Haha ja, blijkbaar.
    Je moet wel een auditie doen, en uiteindelijk mag 10% de opleiding doen.


    Haard..

    Veel geluk meis! Ik duuuuim voor je!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Haard..

    Veel geluk meis! Ik duuuuim voor je!

    Hihi, ik ben al gekozen he ;D moet morgen beginnen


    I chill back and I spread peace n love

    BIERRI schreef:
    (...)
    Hihi, ik ben al gekozen he ;D moet morgen beginnen


    Echt? Gááf.._O_


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb nog nooit van die opmerking gehoord en ik ken ook niemand die die opleiding volgt. Maar alvast heel veel succes :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    goodluck. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, op mijn school ken ik een jongen die dat doet.
    het is erg leuk maar je moet er zelfvertrouwen hebben
    want je gaat optreden voor je school, liedjes schrijven en met een band (denkik ) optreden etc.

    veel plezier :)!