• OKee dit is waarschijnlijk heel erg stom maar goed.

    Hebben jullie ook dat als je net een nieuw story begint het eeuweig duurt voordat mensen het gaan lezen, dan heb je eindelijk veel mensen die het lezen en dan stoppen ze ermee. Dat heb je iets van 20 hoofdstukken met telkens maar 2 reacties, dat vind ik echt kut....

    ik vraag me echt af hoe mensen zoveel lezers krijgen zeg:S


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Door een onderwerp te hebben dat aanspreekt en een manier van schrijven die handig te lezen is en een goede verhaallijn. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Niemand leest mijn stories en dat is dan maar zo. Ik schrijf ze voor mezelf. Ik promoot ze wel maar dat helpt toch niet. Natuurlijk wil ik dat er mensen hem lezen maar ik vind het niet zo erg.


    Keep on smiling

    Mijn verhaal word volgens mij maar door 2 mensen gelezen en ik krijg bijna nooit reacties, maar dat boeit me niet. Ik schrijf niet voor hun ik schrijf voor me zelf.

    Ik vind het altijd zielig als mensen alleen schrijven als ze veel reacties krijgen of abo's hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Promoten bij stories promoten en de spotlight. Voor de rest gewoon hopen en bidden dat het aanslaat.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Rooftops schreef:
    Door een onderwerp te hebben dat aanspreekt en een manier van schrijven die handig te lezen is en een goede verhaallijn. (:

    Maar dat is lang niet altijd zo heb ik gemerkt. Ik zou eigenlijk niet weten waarom de één wel goed wordt gelezen, maar de ander niet. Maar er zit wel een stukje waarheid in wat jij zegt. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik schrijf het ook wel voor mezelf maar ik bedoel alleen maar dat het wel eens leuk zo zijn als je reactie krijgt:$


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Wat ik raar vind? Ik doe echt mijn moeite om mijn
    verhaal mooi geschreven zonder fouten en toch nemen een paar mensen hun abo af. En dan denk ik zo van. 'Weetje wel hoe hard ik me kapot werk hieraan?' Soms lezen sommige mensen stories van mensen die bekend zijn en langer en actiever zijn
    op Quizlet?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sommige mensen zijn gewoon te lui om een abo te nemen of een reactie te plaatsen terwijl ze het verhaal wél volgen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik weet wat je bedoelt, want ik heb hetzelfde voor. Maar ik heb liever 1 of 2 lezers, die het verhaal écht goed vinden en met interesse lezen, dan 100 lezers, die snel even over de tekst gaan en als reactie "snel verder" zetten. No offence. Ik schrijf voor mezelf, dus eigenlijk... Ik heb graag lezers, ja. Maar ik zou nooit stoppen met schrijven omdat ik amper lezers heb.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Tragically schreef:
    Sommige mensen zijn gewoon te lui om een abo te nemen of een reactie te plaatsen terwijl ze het verhaal wél volgen.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Dat heb ik dus ook.
    Dan zit ik echt oz van is mijn storie niet leuk ofzo


    Ivar Oosterloo.

    Ik heb hetzelfde. Ik schrijf dan over onbekende artiesten, maarja. Dan kappen ze opeens na 25 delen >< daar kan ik echt slecht tegen. Maarja, ik zet hem in de spotlight, of open een topic in het forum, bij story promoten :3


    Destroy what destroys you.

    Ik geef daar niet om, het gaat mij om het schrijven.


    Life is hard and then we die

    erhm, dat heb ik niet. maar zoals PUKKELxDING zegt; het gaat om het schrijven


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb er ook last van. Ik vind het leuk om te schrijven, maar als niemand het leest, tja, dan is het minder leuk om te doen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.