• klik zit dus te kijken op Elle Fanning. En ik wist dat Dakota er erg op leek. spot ik Jodelle ook nog eens met dezelfde dress. Dakota had hem duidelijk eerder aan. Dus eerst in New moon dan in Eclipse. Heeft Dakota haar jurk weg gegeven ofzo?

    Misschien ligt het aan mij, maar ik begrijp jouw uitleg niet. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 18:40 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Misschien ligt het aan mij, maar ik begrijp jouw uitleg niet. (cat)

    Nou die twe bovenste zijn elle en Dakota (Zussen)
    en ik vond die lach wel erg op elkaar lijken. En onder heb je eerst Dakota (New moon) en dan Jodelle (Eclipse) Die twee jurken lijken nogal op elkaar.

    Het is toch niet omdat mensen dezelfde kleren aanhebben dat ze 'iets gemeen hebben'? behalve dan dat ze in dezelfde film hebben gespeeld

    Eigelijk snap ik je uitleg niet helemaal :P


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    De jurken lijken op elkaar, maar ze zijn niet identiek. :'3 Dakota Fanning is mooi trouwens. ;o


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Er bestaan wel meerdere exemplaren van die jurk in deze wereld, neem ik aan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    En dat maakt iets uit omdat...? ;$


    Smiling but close to tears.

    Psychic schreef:
    Er bestaan wel meerdere exemplaren van die jurk in deze wereld, neem ik aan.


    effort never betrays you

    Het is echt supervaak dat celebs worden gespot in dezelfde jurk. (FYI, in de Stars is er een artikel over.) En persoonlijk vind ik Dakota echt een mooier meisje dan die andere.


    You move me ......... Kurt

    ShadowSorrow schreef:
    De jurken lijken op elkaar, maar ze zijn niet identiek. :'3 Dakota Fanning is mooi trouwens. ;o


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Die jurken zijn niet dezelfde hoor, volgens mij. Bij Jodell loopt hij vanboven veel schuiner dan bij Dakota en bij Jodelle is de kleur van de jurk ook lichter.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 19:59 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Highmore schreef:
    Het is echt supervaak dat celebs worden gespot in dezelfde jurk. (FYI, in de Stars is er een artikel over.) En persoonlijk vind ik Dakota echt een mooier meisje dan die andere.

    Ja dat in de stars ken ik. Die lees ik Nmlk ook.

    Psychic schreef:
    Er bestaan wel meerdere exemplaren van die jurk in deze wereld, neem ik aan.


    Hope goes lost but never dies.