• nu op de Lowlands camping zit en erheen gaat, of er gewoon heen gaat. (':
    Hahaha het is nu zo dood in mijn woonplaats alleen maar omdat Lowlands één dorp verder is en er gaan zoveel mensen, echt niet leuk meer. Want ik wil ook.

    En ik heb geen idee of hier al een topic over was.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    een meisje uit mijn hockeyteam gaat en ik ben zo freakin' jealous! Grrr.


    It's time to be happy again.

    TourdeKrulle schreef:
    Waarom ga jij niet dan :o

    Geen geld D: En voor de rest gaat niemand van mijn vriendinnen wel twee vrienden van 18 en Elisa van Q maar mijn moeder laat me fer sure niet mee gaan met die jongens van 18.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    iGoogle schreef:
    (...)
    Haha dichtbij aan de kan van Nunspeet enzo. maar dan wat verder weg.
    Laten we het houden op 20 minuten fietsen naar Walibi

    Dan wonen wij best wel dicht bij elkaar!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil ook, maar mijn ouders vonden me dit jaar te jong dus ik mag volgend jaar! Damn, wedden dat ik dan Lowlands onveilig ga maken :'D


    -

    InMyArms schreef:
    Ik wil ook, maar mijn ouders vonden me dit jaar te jong dus ik mag volgend jaar! Damn, wedden dat ik dan Lowlands onveilig ga maken :'D

    Aaah ik wil serieus ook volgend jaar! Maar als jij gaat en en dan fiets ik er even heen om jou gedag te zeggen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Dan wonen wij best wel dicht bij elkaar!

    waar woon jij dan precies?

    NYC schreef:
    (...)
    Aaah ik wil serieus ook volgend jaar! Maar als jij gaat en en dan fiets ik er even heen om jou gedag te zeggen!

    Hahaha is goed hoor :'D


    -

    Ik wil ook, maar mijn moeder vindt me te jong...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    iGoogle schreef:
    (...)
    waar woon jij dan precies?

    Dronten!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    InMyArms schreef:
    (...)
    Hahaha is goed hoor :'D

    Moooi!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Dronten!

    hey daar is mijn moeder nu! Moest naar haar winkel om te werken. En vrienden van ons wonen daar ook.

    iGoogle schreef:
    (...)
    hey daar is mijn moeder nu! Moest naar haar winkel om te werken. En vrienden van ons wonen daar ook.

    Oeeh leuk! Als je er een keer bent moet je het maar laten weten!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik haat die ook want ik hoorde dat 30stm en ATL er gingen zijn ):

    Desperation schreef:
    Ik haat die ook want ik hoorde dat 30stm en ATL er gingen zijn ):

    Ja kijk en 3OH!3 ook en You me at six en nog meer maar ATL is het leukst en daarom haat ik ze allemaal ook.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn broer ging daar vroeger altijd heen dus vroeg ik aan me pa of ik ook 1 mag zegtie nee :(


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!