• nu op de Lowlands camping zit en erheen gaat, of er gewoon heen gaat. (':
    Hahaha het is nu zo dood in mijn woonplaats alleen maar omdat Lowlands één dorp verder is en er gaan zoveel mensen, echt niet leuk meer. Want ik wil ook.

    En ik heb geen idee of hier al een topic over was.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En ik heb geen idee waarover je het hebt?:8


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    En ik heb geen idee waarover je het hebt?:8

    Lowlands is een groot muziekfestival in Biddinghuizen en er komen geweldige artiesten en ach.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil er ook heen ...*hugs* Im with ya I hate them tooxD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    3 jaar geleden was ik in Walabi, zat ik inde Robin Hood en kon ik alles van vet dichtbij zien haha. Het was alleen slecht weer toen.


    Your make-up is terrible

    RememberXme schreef:
    Ik wil er ook heen ...*hugs* Im with ya I hate them tooxD

    Hahaha mooi. Ik zit de hele dag al van: ik wil ook en iedereen die gaat zit de heletijd stom te doen tegen me en me jaloers te maken haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ook, ik stond vanmiddag op het station. Zóveel reizigers, men ik wilde me bijna in hun tassen proppen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou dr alleen heen gaan als ik gratis kaartjes zou krijgen haha. 't heeft wel sfeer enzo, maar k ga liever naar ander soort feesten ;$


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ohnee, da's kut;x ik ging morgen normaal naar pukkelpop vertrekken, maar dat gaat ook niet door. I know how you feel --'


    Life begins at the end of your comfort zone

    Assassin schreef:
    3 jaar geleden was ik in Walabi, zat ik inde Robin Hood en kon ik alles van vet dichtbij zien haha. Het was alleen slecht weer toen.

    Oeeeeh beter, ik ga dinsdag naar Walibi (: Maar dan is het al afgelopen en liggen ze allemaal brak in hun bed. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ben vandaag langs Pukkelpop gereden met de trein. Nou ja, de camping dan. Dude, ik wist niet wat ik zag :X En mijn broer zit daar ergens ö -bezorgd-
    Ik heb trouwens hetzelfde met Groezrock. Dat is like, 10 minuten van mij thuis af. Je ziet iedereen daarheen gaan en plezier hebben. En dan zit je daar; God, why mee?!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    2Nurd schreef:
    Ik zou dr alleen heen gaan als ik gratis kaartjes zou krijgen haha. 't heeft wel sfeer enzo, maar k ga liever naar ander soort feesten ;$

    Haha de line-up was zo geweldig dit jaar! Ik had echt zo graag gewild haha. Maar ik vind alle soort festivals wel leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Liebje schreef:
    Ohnee, da's kut;x ik ging morgen normaal naar pukkelpop vertrekken, maar dat gaat ook niet door. I know how you feel --'

    Daar wou ik ook heen haha, maar waarom gaat het niet door dan?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Armani schreef:
    ik ben vandaag langs Pukkelpop gereden met de trein. Nou ja, de camping dan. Dude, ik wist niet wat ik zag :X En mijn broer zit daar ergens ö -bezorgd-
    Ik heb trouwens hetzelfde met Groezrock. Dat is like, 10 minuten van mij thuis af. Je ziet iedereen daarheen gaan en plezier hebben. En dan zit je daar; God, why mee?!

    Jaa ik snap je helemaal!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    weet niet waar het ligt maar ik vind het te ver rijden (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Poseidon schreef:
    Ik ook, ik stond vanmiddag op het station. Zóveel reizigers, men ik wilde me bijna in hun tassen proppen.

    Zullen we ons samen in een tas gaan proppen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.