• ik wet niet heoe je het schrijft xd


    maar wie kan mij dat orginele verhaal vertellen wat ik hoor er zoveel verhalen over ik weet niet wat ik nou moet geloven.


    -ik ga het niet proberen want ben niet gek-

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2010 - 20:55 ]


    =

    amorevampiro schreef:
    (...)


    Mary Worthington was een meisje die erg ijdel was
    en die elke keer in de spiegel keek. Op een dag had ze een auto ongeluk en was haar gezicht beschadigd. Het was niet zo erg, maar Mary wou zich niet meer zien en verminkte haar gezicht feller met haar kapotte spiegel die ze bijhad. En
    ze stierf aan haar verminkingen.


    nee ze wilde niet verder leven met haar verminkte gezicht. toen bleef ze zwerven in de spiegel en om 12 uur s'nachts moest je zoveel keer mary zegge


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lavender schreef:
    (...)

    nee ze wilde niet verder leven met haar verminkte gezicht. toen bleef ze zwerven in de spiegel en om 12 uur s'nachts moest je zoveel keer mary zegge


    Nee hoor. Ze wou zich vermoorden dus verminkten
    ze haar gezicht meeer zodat ze niet meer hoefde te
    leven. Maar haar gezicht was niet erg beschadigd
    in the first place.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    veel kennen het verhaal van bloody mary
    maar ze kennen niet de bloederige detais ..ik wel
    mary leed aan een besmettelijke ziekte en haar vader (die een arts was) was beorgt om zijn vrouw.
    darom begroef hij mary levend in een hard houten kist met aan haar pols een touwtje
    dat naar een bel boven de gront leide .toen ze werd begraven was ze buitenbewust zijn.
    de bel moest haar redden als ,als! ze nog wakker werd.
    de moeder bleef uren voor de bel zitten ar er gebeurde niks.
    de dokter gebiede zijn vrouw naar binnen te gaan maar die wijgerde.
    gelukig had hij morfine en diende het haar toe
    zo naam hij haar naar binnen ....
    nog geen 5 seconden later begon de bel te ramelen....maar ze hoorden het niet.
    de volgende dag kwam het paar naar buiten en lag de bel op de gront.....
    de dokter bogon haar uit tegraven n de hoop dat ze nu nog in leven was..
    (lees verder bij meer) toen ze de kist opende zagen ze haar liggen met wijd opengesperde ogen.
    haar handen waren zo bebloed dat ze het eerst niet zagen ..haar nagels waren eraf.
    zie zaten allemaal op de binnen zijde van de kist.

    Dit vond ik net. :3


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    xWahreLiebe schreef:
    veel kennen het verhaal van bloody mary
    maar ze kennen niet de bloederige detais ..ik wel
    mary leed aan een besmettelijke ziekte en haar vader (die een arts was) was beorgt om zijn vrouw.
    darom begroef hij mary levend in een hard houten kist met aan haar pols een touwtje
    dat naar een bel boven de gront leide .toen ze werd begraven was ze buitenbewust zijn.
    de bel moest haar redden als ,als! ze nog wakker werd.
    de moeder bleef uren voor de bel zitten ar er gebeurde niks.
    de dokter gebiede zijn vrouw naar binnen te gaan maar die wijgerde.
    gelukig had hij morfine en diende het haar toe
    zo naam hij haar naar binnen ....
    nog geen 5 seconden later begon de bel te ramelen....maar ze hoorden het niet.
    de volgende dag kwam het paar naar buiten en lag de bel op de gront.....
    de dokter bogon haar uit tegraven n de hoop dat ze nu nog in leven was..
    (lees verder bij meer) toen ze de kist opende zagen ze haar liggen met wijd opengesperde ogen.
    haar handen waren zo bebloed dat ze het eerst niet zagen ..haar nagels waren eraf.
    zie zaten allemaal op de binnen zijde van de kist.

    Dit vond ik net. :3



    Creepy!!!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 15:50 ]


    the world is filled with people that we dont understand

    Het is september, koud en regenachtig. Mary zit in haar schommelstoel voor het raam te wachten tot haar kleinkinderen thuis komen. Ze zijn voor het eerst alleen naar school geweest en zouden elk moment kunnen terugkomen. Ze zijn laat. En Mary maakt zich zorgen. Opeens ziet ze ze rennen. Richting het huis. Maar wat ze ook ziet ... Er springen 2 gewapende mannen uit de bosjes die de kinderen vlak voor ze bij het hekje zijn onthoofden. Mary springt op en rent naar de deur. Maar het is al te laat. De 2 kinderen sterven in haar armen, Mary huilend en snikkend achterlatend.
    Toen ze daar een uur of 5 gezeten had, ging ze naar binnen. Ze pakte een spiegel, sloeg het kapot en verminkte haar gezicht met de scherven. Daarna doodde zij zichzelf en verdween ze.

    Maar in het dodenrijk achter de spiegel is ze nog altijd op zoek naar de moordenaars van haar kleinkinderen. Dus pas op met wat je tegen Mary Worth, beter bekend als Bloody Mary, zegt.

    Dit vond ik.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    xWahreLiebe schreef:
    veel kennen het verhaal van bloody mary
    maar ze kennen niet de bloederige detais ..ik wel
    mary leed aan een besmettelijke ziekte en haar vader (die een arts was) was beorgt om zijn vrouw.
    darom begroef hij mary levend in een hard houten kist met aan haar pols een touwtje
    dat naar een bel boven de gront leide .toen ze werd begraven was ze buitenbewust zijn.
    de bel moest haar redden als ,als! ze nog wakker werd.
    de moeder bleef uren voor de bel zitten ar er gebeurde niks.
    de dokter gebiede zijn vrouw naar binnen te gaan maar die wijgerde.
    gelukig had hij morfine en diende het haar toe
    zo naam hij haar naar binnen ....
    nog geen 5 seconden later begon de bel te ramelen....maar ze hoorden het niet.
    de volgende dag kwam het paar naar buiten en lag de bel op de gront.....
    de dokter bogon haar uit tegraven n de hoop dat ze nu nog in leven was..
    (lees verder bij meer) toen ze de kist opende zagen ze haar liggen met wijd opengesperde ogen.
    haar handen waren zo bebloed dat ze het eerst niet zagen ..haar nagels waren eraf.
    zie zaten allemaal op de binnen zijde van de kist.

    Dit vond ik net. :3


    Netlog. Zeker weten


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    2Nurd schreef:
    Het is september, koud en regenachtig. Mary zit in haar schommelstoel voor het raam te wachten tot haar kleinkinderen thuis komen. Ze zijn voor het eerst alleen naar school geweest en zouden elk moment kunnen terugkomen. Ze zijn laat. En Mary maakt zich zorgen. Opeens ziet ze ze rennen. Richting het huis. Maar wat ze ook ziet ... Er springen 2 gewapende mannen uit de bosjes die de kinderen vlak voor ze bij het hekje zijn onthoofden. Mary springt op en rent naar de deur. Maar het is al te laat. De 2 kinderen sterven in haar armen, Mary huilend en snikkend achterlatend.
    Toen ze daar een uur of 5 gezeten had, ging ze naar binnen. Ze pakte een spiegel, sloeg het kapot en verminkte haar gezicht met de scherven. Daarna doodde zij zichzelf en verdween ze.

    Maar in het dodenrijk achter de spiegel is ze nog altijd op zoek naar de moordenaars van haar kleinkinderen. Dus pas op met wat je tegen Mary Worth, beter bekend als Bloody Mary, zegt.

    Dit vond ik.


    Kampverhalen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Bloody mare was de moeder van een Engelse koning, zei heeft honderden protestante laten vermoorden op de trouwdag van een vaan haar familieleden(ik dacht haar zoon). Haar zoon heeft het bevel gegeven,maar zei was het brein er achter.

    Dat is het ware verhaal van Bloody Marie,haar bijnaam.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 17:24 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bohemian schreef:
    De bijnaam van Mary Tudor, koningin van Engeland. Ze vervolgde de protestanten en kreeg zo de bijnaam Bloody Mary.
    Wat zij zegt.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    dat zijn wel en boel verhale xD


    =

    Ik weet dat ze de dochter van de koning van Engeland was, want ik volgde die serie over dat koningshuis daar, hehe. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    aha

    een meisej in mijn klas had en ker bloody mary gebrobeer in het donker o.0


    =

    Dat is toch een drankje?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Dat is toch een drankje?

    Ook, ja. 8D
    Met tomatensap, dacht ik.. :3

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 20:39 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Ook, ja. 8D


    Okay, ik dacht even dat ik weer dingen door elkaar haalden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.