• Ik heb al bijna een jaar blokjes en gisteren heeft die Orthodontiste rekkertjes ingedaan. Ze heeft me alleen niet verteld wat die nu precies doen.

    Ik zit hier dus met een verschrikkelijk gevoel in mijn mond, kan amper deftig eten en ik weet begot niet waarom.

    Weten jullie wat voor nut die hebben? :X

    (Oja, ik heb er twee van onder naar boven)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 16:33 ]


    Let the Night embrace you

    Reassurance schreef:
    Bij mijn vriendin waren elastiekjes het laatste stadium? Dus het is echt niet zeker of het nou het begin of het einde is. Daar kan alleen je ortho over oordelen. Heeft ie dat niet verteld dan? ;o

    Nee, het is daar echt binnen gaan, nieuwe draad/rekkertjes, nieuwe datum afspreken en weg.

    Bedank iedereen trouwens. ^^


    Let the Night embrace you

    Demoon schreef:
    (...)
    Nee, het is daar echt binnen gaan, nieuwe draad/rekkertjes, nieuwe datum afspreken en weg.

    Bedank iedereen trouwens. ^^

    Lekkere ortho dan haha :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die heb ik ook gehad, die elastiekjes zorgen ervoor dat dat ijzer tegen je tanden gaat drukken/schuiven zodat ze recht gaan staan (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik moet morgen voor zo twee rekkers bij mijn achterste tanden om plaats te maken voor mijn beugel (die ik 23augustus krijg...)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 17:18 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb ook elastiekjes gehad. Die trekken je bovenste en je onderste tanden mooi naar elkaar. Maar natuurlijk heeft die beugel zelf ook nog een functie, anders zou het wel heel veel gedoe zijn voor niets he o.O


    Beeeeeeeesje :-)

    Reassurance schreef:
    Oh, elastiekjes :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    die elastiekjes heb ik ook gehad
    maar ik had ze niet altijd in (geen zin of vergeten :Y)) en ik heb nu een mooi gebit
    maar als je het lastig vind bij het eten, kan je ze uitdoen als je gaat eten
    deed ik ook altijd

    Zeg gewoon dat je het niet wil. Heb ik ook gedaan. Ik moet die shit niet in m'n mond ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wtf, die naam heeft mijn ortho nooit gezegt