• Ik heb al bijna een jaar blokjes en gisteren heeft die Orthodontiste rekkertjes ingedaan. Ze heeft me alleen niet verteld wat die nu precies doen.

Ik zit hier dus met een verschrikkelijk gevoel in mijn mond, kan amper deftig eten en ik weet begot niet waarom.

Weten jullie wat voor nut die hebben? :X

(Oja, ik heb er twee van onder naar boven)

[ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 16:33 ]

Let the Night embrace you

Wat heeft ze je gegeven?

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Rekken? D: Uit elkaar rekken?

Geen flauw idee, haha.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Exercitus schreef:
    Wat heeft ze je gegeven?

Dit:
    Klik

Reactie even aangepast, de link paste niet in de lay-out

[ bericht aangepast door een moderator op 18 aug 2010 - 20:01 ]

Oh, elastiekjes :Y)

Elastiekjes,die trekken er extra aan.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Exercitus schreef:
    Elastiekjes,die trekken er extra aan.

Logisch, maar weet je ook wat ze dan doen met het trekken? Mijn hoektanden lager trekken zodat ik een Vampier word ofzo? :'D

Die elastiekjes doen eigenlijk al het werk, die maken een beugel nuttig. De plaatjes zijn er alleen maar voor dat de elastiekjes erop passen. De elastiekjes doen al het trek werk zodat jij straks een mooi gebit hebt ;)
    De elastiekjes verschuiven je tanden met kleine beetjes steeds meer.

[ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 16:40 ]

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Immortal schreef:
    Die elastiekjes doen eigenlijk al het werk, die maken een beugel nuttig. De plaatjes zijn er alleen maar voor dat de elastiekjes erop passen. De elastiekjes doen al het trek werk zodat jij straks een mooi gebit hebt ;)

Dat doet de stang die er in zit ook,daarom draaien ze die aan.

Demoon schreef:
    (...)

Logisch, maar weet je ook wat ze dan doen met het trekken? Mijn hoektanden lager trekken zodat ik een Vampier word ofzo? :'D

Nee je tanden naar achter trekken of waar ze ook heem moeten,dat is het doel vaan een beugel.

Immortal schreef:

Heh, ik heb al 11 maanden blokjes zonder elastiekjes. Je gaat me dus toch niet vertellen dat dit pas het begin is, hé? :X

Demoon schreef:
    (...)
    Heh, ik heb al 11 maanden blokjes zonder elastiekjes. Je gaat me dus toch niet vertellen dat dit pas het begin is, hé? :X

jup :X geloof me die elastieken doen zeer.
    Tenminste zo ging het bij mij.
    Ze hebben die stang bij mij nooit aangetrokken

[ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 16:43 ]

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Demoon schreef:
    (...)

Nee,de stang doet dat ook,de elastiekjes zijn extra zo ik maar zeggen. Of ze trekken op een andere manier.

Demoon schreef:
    (...)

Nee, hoor. Ik heb nooit elastiekjes gehad en ik heb ook een mooi gebit.

Bij mijn vriendin waren elastiekjes het laatste stadium? Dus het is echt niet zeker of het nou het begin of het einde is. Daar kan alleen je ortho over oordelen. Heeft ie dat niet verteld dan? ;o

Immortal schreef:

Die beugel zelf helpt toch ook? Want ik heb nooit elastiekjes in gehad (tenminste, ik heb het gewoon niet gedaan, moest eigenlijk wel) en mijn gebit is wel goed geworden, hoor.

To live would be an awfully big adventure