Er klopte dus geen zak van. De film was dood eng en die mensen leken echt niet bejaard. Ik snapte niks van het Alessa en Sharon gebeuren. Want hoe kon Alessa nou een dochter krijgen? Dan dat met die heksen dat komt echt niet van 30 jaar terug. En het laatste hoe kon het nou dat ze niet terug konden. (lag dat aan die tekening op de grond?)
Sorry hoor maar die film klopt niet en is nog eens doodeng ook. Ik kon niet eens slapen.
- Home
- Forum
- Films en series
- Nou gaat iemand me vertellen hoe en wat! [Sillent hill]
Nou gaat iemand me vertellen hoe en wat! [Sillent hill] - Films en series
-
18 aug 2010 - 10:0018 aug 2010 - 18:36
Afterlife schreef:
thanks mijn moeder en ik zijn blij met het vage dat jij ons duidelijk hebt gemaakt en dat van Moeders en goden dat hebben we veel voorbij zien komen. zippertje ik raad die film tot op de jaren af. Tenzij je letterlijk de dood wil zien en dus ook wil zien hij personen vebrand worden. (want alles laten ze duidelijk zien)
Oh en ze konden niet terug omdat de duivel ze dus allemaal vermoord had behalve die moeder die het altijd voor haar op nam. Want een moeder is in kinderogen meestal een god en daarom kon ze dat niet.18 aug 2010 - 18:53Ik heb hem wel gezien, en ik vond hem eigenlijk helemaal niet zó eng. En ik snapte hem eigenlijk best wel... En ik snapte hem ook helemaal denk ik :') het is een thriller, dan is het normaal dat er dingen gebeuren die in het echte leven niet zouden kunnen.
Beeeeeeeesje :-)
18 aug 2010 - 21:18iGoogle schreef:
(...) thanks mijn moeder en ik zijn blij met het vage dat jij ons duidelijk hebt gemaakt en dat van Moeders en goden dat hebben we veel voorbij zien komen. zippertje ik raad die film tot op de jaren af. Tenzij je letterlijk de dood wil zien en dus ook wil zien hij personen vebrand worden. (want alles laten ze duidelijk zien)
Oh, ik heb hem gezien hoor.
Vond hem ook eigenlijk behoorlijk briljant in verhaallijn. Juist omdat je door het vage goed na moet gaan denken en puzzelen. Vond alleen dat eind deel in die kerk smerig. Maar dat is omdat ik geen fan ben van horror maar meer van het thriller/mindfuck gedeelte. (:
Meer vragen of is 't zo wel duidelijk hoe en wat?The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
18 aug 2010 - 21:19RESCUExME schreef:
Ik heb hem wel gezien, en ik vond hem eigenlijk helemaal niet zó eng. En ik snapte hem eigenlijk best wel... En ik snapte hem ook helemaal denk ik :') het is een thriller, dan is het normaal dat er dingen gebeuren die in het echte leven niet zouden kunnen.
Correctie... er zijn genoeg thrillers die op waar gebeurde verhalen gebaseerd zijn.
Er zijn ook meer dan genoeg uitzonderingen, maar de beste thrillers zijn vooral degene waar je bang van wordt omdat het wél echt kan gebeuren. (:The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
18 aug 2010 - 21:37Reassurance schreef:
Ik snapte er ook vrij weinig van, maar ik vind de film echt geweldig. Sowieso is die film gebaseerd op de game, dus vandaar dat er een aantal stukken compleet ontbreken, omdat het anders een film van 8 uur zou worden ofzo.Wrinkled linen and half tinted sunnies.
18 aug 2010 - 21:43Ik vond dat ding met die punt zo eng, en vooral toen 't alarm af ging. Wat was dat eigenlijk?
“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
18 aug 2010 - 22:21Afterlife schreef:
(...)
Correctie... er zijn genoeg thrillers die op waar gebeurde verhalen gebaseerd zijn.
Er zijn ook meer dan genoeg uitzonderingen, maar de beste thrillers zijn vooral degene waar je bang van wordt omdat het wél echt kan gebeuren. (:
Ja sure, maar bij deze film is dag gewoon helemaal niét zo :')Beeeeeeeesje :-)
19 aug 2010 - 17:59Haha ik stond enkele uren geleden op het punt om hem te huren xd.
Tsja, doodeng, het is een horror ea . Al leek hij me niet doodeng .. (':Has no one told you she's not breathing?
20 aug 2010 - 11:41ElLieno schreef:
Ik vond dat ding met die punt zo eng, en vooral toen 't alarm af ging. Wat was dat eigenlijk?
dat alarm laten ze zien uiteindelijk. de mensen in de kerk hebben dat gemaakt;
Ze hebben dus die volgens. die worden wild als het duister komt. de mensen die op dat moment buiten zijn horen dan het alarm af gaan omdat die vogels hun helpen. dan rennen ze naar binnen.20 aug 2010 - 15:57iGoogle schreef:
(...)
dat alarm laten ze zien uiteindelijk. de mensen in de kerk hebben dat gemaakt;
Ze hebben dus die volgens. die worden wild als het duister komt. de mensen die op dat moment buiten zijn horen dan het alarm af gaan omdat die vogels hun helpen. dan rennen ze naar binnen.
Het is voor mij al een tijd geleden dat ik hem gezien heb maar is het niet zo dat iedereen in dan juist naar de kerk rent? Dat is namelijk de enige plek waar ze niets aangedaan kunnen worden. (Behalve dan op het einde als ze via die vrouw binnen dringt en iedereen af maakt)
En die gozer met die punthoofd is Pyramidhead, die bestraft mensen voor hun zonden.The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
17 sep 2010 - 17:33Vengeance schreef:
(...)
Het is voor mij al een tijd geleden dat ik hem gezien heb maar is het niet zo dat iedereen in dan juist naar de kerk rent? Dat is namelijk de enige plek waar ze niets aangedaan kunnen worden. (Behalve dan op het einde als ze via die vrouw binnen dringt en iedereen af maakt)
En die gozer met die punthoofd is Pyramidhead, die bestraft mensen voor hun zonden.
Haha die naam wist ik nog niet. Maar weet je ik baal ervan ik heb Cybil's (of hoe je die naam ook spelt) dood niet gezien. Mijn moeder dekte mijn ogen af. Ik durf het nu ook niet op youtube te kijken.17 sep 2010 - 17:34Ik heb hem niet gezien, en dat ben ik ook niet van plan
I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
17 sep 2010 - 17:42Boredom schreef:
Ik heb hem niet gezien, en dat ben ik ook niet van plan
vooral niet doen. ik heb een nacht niet kunnen slapen. Achteraf is het wel mooi.17 sep 2010 - 17:45Haha, ik wil die film doodgraag zien maar ik ben te bang:Y)
We're hiding behind skin that's too tough
17 sep 2010 - 17:46