• sommige gaan zeggen een sport voor tutten maar eigenlijk vind ik dat niet. Ik wil aal een tijdje op ballet. Alleen weet ik niet of er een goede opleiding is. Verder heb ik meerdere dingen gehoord zoals een speciale school om dat als bijvak te hebben. Ik dacht in het begin dat kinderen rond de twaalf niet mee rop ballet mogen. Maar uiteindelijk zag ik dat dat niet waar was. Eigenlijk wil ik er wel op. Maar ik ben bang dat ik dit toch niet aan kan. En waarschijnlijk mag ik er niet een andere sport bijdoen

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 13:19 ]

    Misschien moet je een keer meedoen bij een beginnersklasje op een dansschool ofzo. :']
    T lijkt mij ook heel leuk om te doen, maar mn ma maakt me belachelijk als ik het vraag, dusja. xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    iGoogle schreef:
    Arnhem kan volgens mij wel. Ik moet alleen rekening houden hoe ik iedere dag daar ga komen. Ik ken de weg daar wel maar eerst moet ik van alles met mijn ouders overleggen en de toelating examens zijn volgend jaar pas weer en dus zit ik al op de middelbare. Ik ben bezig met het onderzoek naar scholen. en vanavond praat ik erover met mijn ouders. want ik wil het zowieso over een normale les hebben.

    Succes! Je moet je ouders echt laten blijken dat je dit echt heel graag wil. Dan zullen ze het vast wel goed vinden ;]


    -

    InMyArms schreef:
    (...)
    Hmm ok, maar ik bedoel eigenlijk gewoon dat je meer kans maakt als je het al even doet. Snap je? Ik weet nog goed dat ik vroeger te jong was voor de wedstrijd groep turnen, dus ik ging onder ballet om aan mijn lenigheid te werken, toen vroegen ze of ik door wilde gaan met ballet omdat ik potentie had ofzo, maar ik was zo dom om te gaan turnen... Ik heb best spijt van die keuze, met ballet was ik waarschijnlijk veel verder gekomen, want op mijn 12e stopte ik al met turnen en ging hockeyen.

    Nou ja ik zit op Streetdance omdat ik iets aan dans wil gaan doen of andere studies na de komende 5 jaar. Maar Met streetdance zeggen sommige dat ik niet op de maat ga en andere dat ik te veel leid

    iGoogle schreef:
    (...)
    Nou ja ik zit op Streetdance omdat ik iets aan dans wil gaan doen of andere studies na de komende 5 jaar. Maar Met streetdance zeggen sommige dat ik niet op de maat ga en andere dat ik te veel leid

    Misschien kun je streetdance en ballet doen? Dan heb je heel veel kans dat je op een dans acedemie word toegelaten na je middelbare opleiding :'D


    -

    Ik woon ook 60 km van die in Venlo af en ik ga elke dag met de bus en de trein (ben ongeveer twee uur onder weg, iets minder)..
    Dat is wat de meeste doen die verder weg wonen..
    En als je nu al naar de middelbare gaat moet je misschien gewoon naar die school bellen of je een keer auditie kan komen doen. We hebben ook vaker kinderen bij ons op school die dan een weekje meedoen en dat dat dan wordt gebruikt als een auditie..
    Ik zou ook sowieso als ik jou was gewoon thuis bij je in het dorp of stad kijken of er een dansschool is waar je al lessen kunt volgen.


    Je moet worden wie je bent.

    InMyArms schreef:
    (...)
    Misschien kun je streetdance en ballet doen? Dan heb je heel veel kans dat je op een dans acedemie word toegelaten na je middelbare opleiding :'D
    ja zoiets kan wel. Maar ik weet niet goed waar ik moet zoeken er schijnt een balletschool te zijn bij ons vlakbij. Maar die prijzen moet ik ook weten

    Nirvana schreef:
    Dat lijkt me zo awesome, jammer dat ik al mijn botten breek dan. Omdat ik totaal niet lenig enzo ben. Maar gewoon doen als je het leuk vind. (krul)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    iGoogle schreef:
    (...) ja zoiets kan wel. Maar ik weet niet goed waar ik moet zoeken er schijnt een balletschool te zijn bij ons vlakbij. Maar die prijzen moet ik ook weten

    Ballet is best duur herriner ik me, ik weet niet wat de prijzen nu zijn maar vroeger was het best veel. Maar ik zou idd eerst beginnen bij een plaatselijke school en dan daarna een keer auditie doen op z'n school als die van Sprinkles :'D


    -

    InMyArms schreef:
    (...)
    Ballet is best duur herriner ik me, ik weet niet wat de prijzen nu zijn maar vroeger was het best veel. Maar ik zou idd eerst beginnen bij een plaatselijke school en dan daarna een keer auditie doen op z'n school als die van Sprinkles :'D
    Ik doorzoek google. Maar vind niet veel informatie over de balletschool bij ons

    Ik vond laatst een of andere site (toen ik plaatsjes aan het zoeken was) en daar stond best veel informatie.. *zoekt* *vind*
    *Drop* klik
    Er staat ook iets over lesgeld, maar dat is het lesgeld voor een of andere dansschool in Den Haag, maar dan weet je misschien wel in welke kant je moet denken...
    Verder is het info over hoe je danseres kunt worden en nog meer andere opleiding..


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Ik woon ook 60 km van die in Venlo af en ik ga elke dag met de bus en de trein (ben ongeveer twee uur onder weg, iets minder)..
    Dat is wat de meeste doen die verder weg wonen..
    En als je nu al naar de middelbare gaat moet je misschien gewoon naar die school bellen of je een keer auditie kan komen doen. We hebben ook vaker kinderen bij ons op school die dan een weekje meedoen en dat dat dan wordt gebruikt als een auditie..
    Ik zou ook sowieso als ik jou was gewoon thuis bij je in het dorp of stad kijken of er een dansschool is waar je al lessen kunt volgen.

    Nou eerlijk gezegd zijn die er niet. Ik vond het idee van die school goed. Maar ik heb al mijn school spullen voor deze school al. dus ik zou niet weten hoe alles te regelen valt.

    iedere dag trainen *zucht* nou als ik iets vind heb ik het er wel voor over

    Hmm waar woon je? Dan google ik even mee (:


    -

    iGoogle schreef:
    iedere dag trainen *zucht* nou als ik iets vind heb ik het er wel voor over

    Dat is logisch, haha daar train je zeker iedere dag 2 tot 4 uur denk ik ;]


    -

    InMyArms schreef:
    Hmm waar woon je? Dan google ik even mee (:

    In de buurt van Zwolle maar er zijn geen scholen in de buurt. tenmiste zoals ik Google