• sommige gaan zeggen een sport voor tutten maar eigenlijk vind ik dat niet. Ik wil aal een tijdje op ballet. Alleen weet ik niet of er een goede opleiding is. Verder heb ik meerdere dingen gehoord zoals een speciale school om dat als bijvak te hebben. Ik dacht in het begin dat kinderen rond de twaalf niet mee rop ballet mogen. Maar uiteindelijk zag ik dat dat niet waar was. Eigenlijk wil ik er wel op. Maar ik ben bang dat ik dit toch niet aan kan. En waarschijnlijk mag ik er niet een andere sport bijdoen

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 13:19 ]

    Dat lijkt me zo awesome, jammer dat ik al mijn botten breek dan. Omdat ik totaal niet lenig enzo ben. Maar gewoon doen als je het leuk vind. (krul)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 13:14 ]

    Ik kies toch liever voor voetbal. Maar als je ballet leuk lijkt. Gewoon doen!

    Ballet voor tutten?
    Nee, absoluut niet, heb respect voor mensen die ballet kunnen (:
    Op die enge spitzen :x
    En als je het erg graag wilt en leuk vindt, dan moet je toch maar proberen om een dansschool te zoeken die je wilt aannemen.
    Ik zou het gewoon proberen, als het toch te moeilijk is, stop je. Maar dan heb je het in iedergeval wel geprobeerd (:
    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 13:24 ]


    wth.

    Ik zat vroeger op jazzballet ^^


    Pop ate my heart.

    Ik heb het jarenlang gedaan. Ik moest stoppen vanwege een enkelblessure. Als je de kans krijgt om er mee te beginnen, dan moet je dat zeker doen!

    Heb je ooit al eens ballet gedaan?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 13:22 ]


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    Ik heb het jarenlang gedaan. Ik moest stoppen vanwege een enkelblessure. Als je de kans krijgt om er mee te beginnen, dan moet je dat zeker doen!

    Heb je ooit al eens ballet gedaan?

    Nee maar ik probeer wel vaak al die bewegingen. Het is een paar maanden geleden dat dit allemaal begon. Maar ik zit ook op streetdance en ik durf het niet aan mijn ouders te vragen

    iGoogle schreef:
    (...)
    Nee maar ik probeer wel vaak al die bewegingen. Het is een paar maanden geleden dat dit allemaal begon. Maar ik zit ook op streetdance en ik durf het niet aan mijn ouders te vragen

    Hmm, dan gaat ballet denk ik wel zwaar worden. Helemaal in het begin. Soms kunnen ze je namelijk echt afbeulen.
    Maar als dat iets is wat je echt wilt, dan moet je gewoon eens met je ouders gaan praten. Misschien zul je compromissen moeten sluiten, maar hé. Nooit geschoten is altijd mis.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Hmm, dan gaat ballet denk ik wel zwaar worden. Helemaal in het begin. Soms kunnen ze je namelijk echt afbeulen.
    Maar als dat iets is wat je echt wilt, dan moet je gewoon eens met je ouders gaan praten. Misschien zul je compromissen moeten sluiten, maar hé. Nooit geschoten is altijd mis.

    Ja dat klopt. 'k heb het er een keer over gehad. Maar eigenlijk gingen we er niet lang op door

    Ik zit op zo'n school in Venlo. De vooropleiding dans Venlo (Hoort bij ArtEZ dansacademie).
    Maar uuhm je kunt als je twaalf bent op zo'n school wel proberen auditie te doen. Dan zeggen ze wel of je het aankan of niet..
    Ik deed auditie toen ik tien was, maar er zijn ook een paar kinderen bijgekomen in de brugklas en zelfs later, dat ligt er gewoon aan wat je mogelijkheden zijn..


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Ik zit op zo'n school in Venlo. De vooropleiding dans Venlo (Hoort bij ArtEZ dansacademie).
    Maar uuhm je kunt als je twaalf bent op zo'n school wel proberen auditie te doen. Dan zeggen ze wel of je het aankan of niet..
    Ik deed auditie toen ik tien was, maar er zijn ook een paar kinderen bijgekomen in de brugklas en zelfs later, dat ligt er gewoon aan wat je mogelijkheden zijn..

    ja maar ik zit 122 km vandaan bij die school. en bovendien Ik snap nooit hoe die scholen in elkaar zitten

    Ik heb vroeger aan ballet gedaan, het is heel leuk maar wel streng. Houd daar dus rekening mee. En je word alleen op dat soort 'scholen' aangenomen als je getalenteerd bent en al heel lang op ballet zit. Dus ik zou zeggen meld je aan bij een plaatselijke vereniging, misschien ben je wel een natuurtalent! (:


    -

    iGoogle schreef:
    (...)
    ja maar ik zit 122 km vandaan bij die school. en bovendien Ik snap nooit hoe die scholen in elkaar zitten

    Er zit er ook een in Arhem, Rotterdam, Den Haag en Amsterdam en je hebt nog de ...uuh (Ik weet de naam niet meer) maar dat is in Tilburg en nog wat andere plaatsen..


    Je moet worden wie je bent.

    InMyArms schreef:
    Ik heb vroeger aan ballet gedaan, het is heel leuk maar wel streng. Houd daar dus rekening mee. En je word alleen op dat soort 'scholen' aangenomen als je getalenteerd bent en al heel lang op ballet zit. Dus ik zou zeggen meld je aan bij een plaatselijke vereniging, misschien ben je wel een natuurtalent! (:

    Dat is niet altijd zo, soms wordt je alleen al aangenomen omdat je super lenig bent en daardoor veel mogelijkheden hebt. En ze zijn inderdaad wel streng, de ene strenger dan de andere..


    Je moet worden wie je bent.

    Arnhem kan volgens mij wel. Ik moet alleen rekening houden hoe ik iedere dag daar ga komen. Ik ken de weg daar wel maar eerst moet ik van alles met mijn ouders overleggen en de toelating examens zijn volgend jaar pas weer en dus zit ik al op de middelbare. Ik ben bezig met het onderzoek naar scholen. en vanavond praat ik erover met mijn ouders. want ik wil het zowieso over een normale les hebben.

    Sprinkles schreef:
    (...)
    Dat is niet altijd zo, soms wordt je alleen al aangenomen omdat je super lenig bent en daardoor veel mogelijkheden hebt. En ze zijn inderdaad wel streng, de ene strenger dan de andere..

    Hmm ok, maar ik bedoel eigenlijk gewoon dat je meer kans maakt als je het al even doet. Snap je? Ik weet nog goed dat ik vroeger te jong was voor de wedstrijd groep turnen, dus ik ging onder ballet om aan mijn lenigheid te werken, toen vroegen ze of ik door wilde gaan met ballet omdat ik potentie had ofzo, maar ik was zo dom om te gaan turnen... Ik heb best spijt van die keuze, met ballet was ik waarschijnlijk veel verder gekomen, want op mijn 12e stopte ik al met turnen en ging hockeyen.


    -