• De eerste story op Quizlet over Paolo Nutini. Ik zelf ben wel een aardig behoorlijke fan van hem en ook z'n uiterlijk is zeker niet mis (Y:
    Maar als je geen fan van hem bent, kun je het natuurlijk lezen, aangezien het gewoon een romantisch verhaal wordt ^^.

    Nu heb ik dus nog wel rollen nodig en hoop ik ondanks dat Paolo hier niet zo bekend is er wel aanmeldingen komen.

    [...] is een Nederlandse en 18 jaar oud. Het was altijd al haar droom geweest om te gaan studeren in Engeland en die droom heeft ze waar gemaakt. Ze studeert geneeskunde en wil kinderarts worden. Zoals je wel kunt merken, heeft [...] haar leven tot nu toe goed voor elkaar. Totdat haar leven plotseling in een klap wordt omgegooid door een onbekende jongen. Ze valt als een blok voor hem, niet beseffend dat ze zichzelf behoorlijk in de nesten werkt.


    Nu heb ik dus nodig:

    De hoofdrolspeelster: Ecstasy
    Kamergenoot van hoofdrolspeelster: Reventon
    Tweelingzusje (niet eeneiig): Sushirol

    Info:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (hoeft niet ingevuld te worden als je je aanmeldt voor de hoofdrol!!)
    Karakter:
    Foto:
    Uiterlijke kenmerken:

    Liefs.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 21:28 ]

    Rol: roommate of gewoon een vriend
    Naam: Joseph 'Joe' Biggs
    Leeftijd: 20
    Karakter: Sarcastisch, grappig, tikje lui, slordig, jongensachtig, beschermend, gedreven in zijn studie journalistiek, heeft ook een zachte kant, soms een tikje traag van begrip.
    Foto: klik
    Uiterlijke kenmerken: Tattoeage in de vorm van een pistool net naast zijn linkertepel. 't Is een resultaat van een dronken nacht. Halflang donkerbruin haar en donkere ogen. 1.87 m en niet extreem gespierd. Fervent fan van jeans en t-shirt. M.a.w. hij is te lui om veel tijd te spenderen in shoppen en komt altijd thuis met een t-shirt en een jeans.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 23:11 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Paolo is geil. (cat)
    oke, ik ben hier niet zo goed in dus je kijkt maar of je het wat vind. (: & Als je het wat vind moet je zelf maar kijken waarvoor je haar gaat gebruiken.

    Naam: Noah Rivers
    Leeftijd: 18
    Karakter: Soms een beetje kinderachtige trekjes, Ondeugend, Neemt onnozele dingen vaak te serieus, Vrolijk, Zelfverzekerd, Last van ochtendhumeur.
    Foto: Klik!
    Uiterlijke kenmerken: 1,68. Een litteken - geen overdreve opvallende - aan de binnen kant van haar rechterhandpalm. Komt door een ongelukje met een kapot bierglas. Bijt nagels, probeert daar al tijden mee te stoppen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 0:01 ]


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Rol: Hoofdrol.
    Naam: Patricia Konrad.
    Leeftijd: (hoeft niet ingevuld te worden als je je aanmeldt voor de hoofdrol!!)
    Karakter: Patricia is een behulpzaam meisje die altijd voor iedereen klaar staat tenzij je daar misbruik van maakt dan kan ze een echte bitch zijn. Verder is ze ook heel gevoelig en maken veel mensen daar gebruik van. Ze is ook een heel eigenwijs typje als iemand zegt dat ze iets niet moet doen krijgt ze juist de drang er naar om het toch te doen. Ze is ook heel sociaal en kan met bijna iedereen wel op schieten. Ze is ook heel erg nieuwschierig en steekt overal haar neus in. Ook is ze heel erg betrouwbaar als haar vriendinnen met iets zitten is ze de eerste waar ze naar toe komen.
    Foto:Deze of deze. ^^
    Uiterlijke kenmerken:
    Ze heeft een klein vogeltje laten tatoëren achter haar oor met als betekenis, 'vrijheid'.

    Weer eens iets origineels.^^ Het gaat de laatste tijd alleen maar om voetbal enzo, haha. En ik ken Paolo wel dus ben blij dat er een storie over hem komt. ;D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Rol: Hoofdrolspeelster.
    Naam: Susan Brooks.
    Leeftijd: -
    Karakter: Vrolijk, nieuwsgierig, positief ingesteld -ziet overal een goed punt in, zegt dingen zonder er over na te denken -kan daardoor ook niet altijd even goed uit de hoek komen, Eigenwijs, koppig -geeft niet snel toe als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft. Ze is ook erg gesteld op haar vrienden en doet ook veel om ze te beschermen, waardoor ze niet altijd even aardig blijft als het moet.
    Foto:Hierzo. Weet niet of die goed is?
    Uiterlijke kenmerken: Is altijd al trots geweest op haar ogen, omdat ze er altijd complimentjes over krijgt, Bijt op haar nagels als ze nerveus is, heeft verder geen piercings of tattoeages.

    Ik weet niet of het zo goed is? Zou je het in ieder geval willen melden als hij er is? Hij lijkt me leuk namelijk. (:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 0:15 ]

    Hoofdrol is bezet! {Y:

    Alle rollen zijn bezet dus er mag een slotje op ^^.