• WINNAAR:

Hingucker

Gefeliciteerd !!

& en voor alle anderen die mee hebben gedaan, BEDANKT! voor de moeite die jullie hebben gedaan. ik weet dat het af en toe wat stroef liep, maar zowel bij mij, als bij andere deelnemers is er wat vertraging opgelopen, door verschillende redenen.

[ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 18:59 ]

Ik wil punten voor deze opdracht, dus inleveren! (A)

You are the poetry Shakespeare was missing.

Repent schreef:
    (...)

Ja, ik hoop dat ze nog gaan inleveren hoor ;o
    Idem. Ik hou er niet van dat mensen op het laatste moment nog indienen. Dat mag alleen met taken Nederlands.(A)

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Passerby schreef:
    (...)Idem. Ik hou er niet van dat mensen op het laatste moment nog indienen. Dat mag alleen met taken Nederlands.(A)

Haha, ja- maar da's zowiezo ook niet leuk voor de 'ontwerper' van deze schrijfwedstrijd en de juryleden- maar goed, wij wachten maar best af zeker? Ik ga nog wat schrijven aan m'n story's, haha. ;3

I believe in music the way some people believe in fairytales.

Repent schreef:
    (...)

Haha, ja- maar da's zowiezo ook niet leuk voor de 'ontwerper' van deze schrijfwedstrijd en de juryleden- maar goed, wij wachten maar best af zeker? Ik ga nog wat schrijven aan m'n story's, haha. ;3
    Dat is het zeker niet, want ik ben jurylid in de schrijfwedstrijd van mn zus en aaagh ik maak me daar soms echt boos. dat mensen zo lang iets kunnen uitstellen en dan met zo'n kutexcuus afkomen. Of gewoon onze berichten negeren als we iets vragen. Want ik hou dan in de gaten wanneer ze online komen en die reageren dan niet op onze berichten, terwijl we hun vragend dat wel te doen. ><

Hingucker schreef:
    Ik wil punten voor deze opdracht, dus inleveren! (A)

Ja, inderdaad- ik ben super zenuwachtig ;3 Haha.

Passerby schreef:
    (...)Dat is het zeker niet, want ik ben jurylid in de schrijfwedstrijd van mn zus en aaagh ik maak me daar soms echt boos. dat mensen zo lang iets kunnen uitstellen en dan met zo'n kutexcuus afkomen. Of gewoon onze berichten negeren als we iets vragen. Want ik hou dan in de gaten wanneer ze online komen en die reageren dan niet op onze berichten, terwijl we hun vragend dat wel te doen. ><

Ja, inderdaad- ik heb ook pas een schrijfwedstrijd achter de rug en mén, ik ben blij dat ik er vanaf ben. Ofja, ergens wel niet. Ik vond het echt leuk om het is zo'n keer te organiseren enzo, dusja. Maar ofwel heb je mensen die niets inleveren ofja, je weet wel wat ik bedoel neem ik aan ;d x

Repent schreef:
    (...)

Ja, inderdaad- ik heb ook pas een schrijfwedstrijd achter de rug en mén, ik ben blij dat ik er vanaf ben. Ofja, ergens wel niet. Ik vond het echt leuk om het is zo'n keer te organiseren enzo, dusja. Maar ofwel heb je mensen die niets inleveren ofja, je weet wel wat ik bedoel neem ik aan ;d x
    Ja ik weet zeker wat je bedoelt. En ik ben dan nog maar jurylid. Wat moet het dan wel niet voor de organisator zelf zijn.. Maar mss hebben er wel meer mensen ingediend dan wat we denken, want de mijnen staat er ook nog niet tussen, terwijl ik die wel mooi indiende.

Passerby schreef:
    (...)Ja ik weet zeker wat je bedoelt. En ik ben dan nog maar jurylid. Wat moet het dan wel niet voor de organisator zelf zijn.. Maar mss hebben er wel meer mensen ingediend dan wat we denken, want de mijnen staat er ook nog niet tussen, terwijl ik die wel mooi indiende.

Haha, ja- misschien maken we ons gewoon druk om niets ;d haha xx

Repent schreef:
    (...)

Haha, ja- misschien maken we ons gewoon druk om niets ;d haha xx
    Stel je voor. maar ergens ben ik er zeker van dat er nog een deel moeten indienen hoor. :P Sommige mensen zijn hier te stil. :P

Passerby schreef:
    (...)Stel je voor. maar ergens ben ik er zeker van dat er nog een deel moeten indienen hoor. :P Sommige mensen zijn hier te stil. :P

Ja, daar heb je gelijk in ;d

ik heb het weer bij gewerkt :)
    als er vragen zijn horen de Juryleden of ik dat graag! :D

De vraag is wanneer de anderen eindelijk inleveren :'D

[ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 19:01 ]

Like I never been hurt before.

Psyche schreef:
    De vraag is wanneer de anderen eindelijk inleveren :'D

Kon ik daar maar op antwoorden ^^ xd

Captivity schreef:
    (...)

Kon ik daar maar op antwoorden ^^ xd

Ja, dat zou superhandig zijn ;d haha

Misschien zou er een herinnering gestuurd moeten worden naar de users die nog niet hebben ingeleverd?

You are the poetry Shakespeare was missing.