• WINNAAR:

    Hingucker

    Gefeliciteerd !!



    & en voor alle anderen die mee hebben gedaan, BEDANKT! voor de moeite die jullie hebben gedaan. ik weet dat het af en toe wat stroef liep, maar zowel bij mij, als bij andere deelnemers is er wat vertraging opgelopen, door verschillende redenen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 18:59 ]

    Hingucker schreef:
    Misschien zou er een herinnering gestuurd moeten worden naar de users die nog niet hebben ingeleverd?

    Nee hoor, waarom? Ze hebben tot zaterdag om in te leveren. Het is meestal wel zo dat de meeste users pas op het laatste moment inleveren.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat is toch vreselijk irriterend, vind ik.


    Like I never been hurt before.

    Hingucker schreef:
    Misschien zou er een herinnering gestuurd moeten worden naar de users die nog niet hebben ingeleverd?


    Naja, ergens wel en ergens niet. Ik persoonlijk, deed het wel maar ergens- ze weten dat het 'de besproken datum' die datum ook is dat ze moeten in leveren en ja, dan moeten ze daar ook maar aan denken ook...


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Hingucker schreef:
    Misschien zou er een herinnering gestuurd moeten worden naar de users die nog niet hebben ingeleverd?
    Vind ik ook.. Tenzij dat al gebeurd is. En dan nog iedere dag achter hun vodden zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Vind ik ook.. Tenzij dat al gebeurd is. En dan nog iedere dag achter hun vodden zitten.


    Hahaha, gij zijt echt geweldige hé? (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    (...)

    Naja, ergens wel en ergens niet. Ik persoonlijk, deed het wel maar ergens- ze weten dat het 'de besproken datum' die datum ook is dat ze moeten in leveren en ja, dan moeten ze daar ook maar aan denken ook...
    Je kan ook altijd een bericht sturen naar hun dat het nog zoveel dagen is tot de deadline.. Gewoon een herinnering. Want die mensen vergeten dat echt snel. Spreek uit ervaring met de antwoorden die we krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Repent schreef:
    (...)

    Hahaha, gij zijt echt geweldige hé? (':
    Dankje ^^
    Vind ik ook. Haha nee, dat zou eigendunk zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kinders ;3, doe niet zo ongeduldig. Geef ze, geef mij, tijd. Niet iedereen heeft niets te doen. Ik heb 'm al bijna af maar ik heb nu geen zin meer om door te werken. Het is trouwens best wel een moeilijke opdracht dus ik snap het wel als mensen afhaken. -Wat idd niet leuk is- Niet iedereen heeft meteen tijd én inspiratie om meteen iets te kunnen schrijven..


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Kinders ;3, doe niet zo ongeduldig. Geef ze, geef mij, tijd. Niet iedereen heeft niets te doen. Ik heb 'm al bijna af maar ik heb nu geen zin meer om door te werken. Het is trouwens best wel een moeilijke opdracht dus ik snap het wel als mensen afhaken. -Wat idd niet leuk is- Niet iedereen heeft meteen tijd én inspiratie om meteen iets te kunnen schrijven..
    We zijn maar wat aan het lollen. Je hoeft je niet aangevallen ofzo te voelen, want dat is helemaal niet de bedoeling. Ik vind het wel leuk om met de andere deelnemers te praten en al helemaal als ze me geweldig noemen. *Krijgt even een egoboost, niet op letten.* En ik vond de opdracht inderdaad ook moeilijk. Ik heb er echt dagen op zitten broeden. Maar het is leuk om te weten dat jij er aan bezig bent. Maar Repent en ik spreken uit ervaring (hah ik kwam even niet meer op dat woord) omdat we het zelf al hebben meegemaakt met schrijfwedstrijden. Maar veel succes nog met je opdracht en ik hoop dat het je lukt om hem af te werken, anders is dat ook zo sneu.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)We zijn maar wat aan het lollen. Je hoeft je niet aangevallen ofzo te voelen, want dat is helemaal niet de bedoeling. Ik vind het wel leuk om met de andere deelnemers te praten en al helemaal als ze me geweldig noemen. *Krijgt even een egoboost, niet op letten.* En ik vond de opdracht inderdaad ook moeilijk. Ik heb er echt dagen op zitten broeden. Maar het is leuk om te weten dat jij er aan bezig bent. Maar Repent en ik spreken uit ervaring (hah ik kwam even niet meer op dat woord) omdat we het zelf al hebben meegemaakt met schrijfwedstrijden. Maar veel succes nog met je opdracht en ik hoop dat het je lukt om hem af te werken, anders is dat ook zo sneu.


    Haha, ego kind ;d Maar- ze heeft wel gelijk. We zeggen dit niet allemaal om jullie af te kraken en op te fokken ofzo hoor. Nee, integendeel. We waren er gewoon een beetje over aan het praten dus- take your timeeeee. En oeh, wat leuk om te horen dat iemand over me praat. Hahahaha, oke- nu ben ik levenloos bezig x,x Maar ik ga is best slapen, morgen school en dat willen we toch niet missen zeker ;l Pff.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    (...)

    Haha, ego kind ;d Maar- ze heeft wel gelijk. We zeggen dit niet allemaal om jullie af te kraken en op te fokken ofzo hoor. Nee, integendeel. We waren er gewoon een beetje over aan het praten dus- take your timeeeee. En oeh, wat leuk om te horen dat iemand over me praat. Hahahaha, oke- nu ben ik levenloos bezig x,x Maar ik ga is best slapen, morgen school en dat willen we toch niet missen zeker ;l Pff.
    Ik kan wel leven met dat tot eind september niet naar school, maar als ik het school daar zal kunnen das me een raadsel. En jij kreeg ook even een egokick hoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @Captivity
    Geen idee wanneer de volgende opdracht komt, maar ik doe volgende week een vakantiecurcus wiskunde is Gent dus dan zit ik daar een weekje zonder pc, want die zal ik thuis laten om mn zus een plezier te doen. Dus keep that in mind. =)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga zo snel mogelijk beginnen met schrijven, ben pas sinds vandaag terug online.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    Ik ga zo snel mogelijk beginnen met schrijven, ben pas sinds vandaag terug online.


    Voila, ben er daarnet toch nog aan begonnen > Tada

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 2:05 ]


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Voila, ben er daarnet toch nog aan begonnen > Tada
    Geweldig. Een inzending. =).. Woooooot


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?