• WINNAAR:

    Hingucker

    Gefeliciteerd !!



    & en voor alle anderen die mee hebben gedaan, BEDANKT! voor de moeite die jullie hebben gedaan. ik weet dat het af en toe wat stroef liep, maar zowel bij mij, als bij andere deelnemers is er wat vertraging opgelopen, door verschillende redenen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 18:59 ]

    Oh crap, ik ben er niet als de uitslag bekend wordt gemaakt xp


    MUSIC && FASHION

    Trouwens, willen jullie -de jury- een reactie geven op de opdracht waar in staat wat jullie denken? ;3 Dan weet ik wat jullie ervan vinden en waar ik me op moet voorbereiden. x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    Trouwens, willen jullie -de jury- een reactie geven op de opdracht waar in staat wat jullie denken? ;3 Dan weet ik wat jullie ervan vinden en waar ik me op moet voorbereiden. x


    Goed idee. c:

    CRACKSICLE schreef:
    Oh crap, ik ben er niet als de uitslag bekend wordt gemaakt xp
    Idem, Pukkel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Repent schreef:
    Trouwens, willen jullie -de jury- een reactie geven op de opdracht waar in staat wat jullie denken? ;3 Dan weet ik wat jullie ervan vinden en waar ik me op moet voorbereiden. x
    Hij wij doen dat, nouja ik ben jurylid bij een schrijfwedstrijd en daar heb ik er toch al een heel nest getypt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Captivity schreef:
    (...)

    Tc was wel een opdracht die ik had bedacht. maar dan zal ik er een andere opdracht bij zetten speciaal voor jullie ! dan kunnen jullie kiezen ;)

    x
    Oh wat lief. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Hij wij doen dat, nouja ik ben jurylid bij een schrijfwedstrijd en daar heb ik er toch al een heel nest getypt.


    Zolang de jury van deze wedstrijd maar commentaar geeft ben ik al heel blij ;d Haha, maar trouwens- bedankt voor je reactie. x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Voor het geval ik door ben en aangezien het er nog niet bijstaat: ik ben vanaf morgen tot 31 augustus op vakantie


    MUSIC && FASHION

    klik

    Btw: ik ben vanaf vandaag een week weg, op vakantie. (van 20 tot 27 augustus). Dan weet je dat (:

    Klikkerdeklik
    Niet mijn beste, maar toch ben ik er wel tevrede mee..


    Je moet worden wie je bent.

    Vandaag komt de uitslag, vandaag komt de uitslag, vandaag komt de uitslag. -zingt- Haha, sorry. Ik ben ook eens goedgehumeurd hoor. :9~


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    Vandaag komt de uitslag, vandaag komt de uitslag, vandaag komt de uitslag. -zingt- Haha, sorry. Ik ben ook eens goedgehumeurd hoor. :9~


    Ik ga met je meefeesten 8D

    Ik denk dat jullie niet te vroeg moeten juichen want nakijken kost heel veel werk vooral als er meerdere juryleden zijn en ze heeft gezegd dat de uitslag vandaag komt maar je weet maar nooit...


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Ik denk dat jullie niet te vroeg moeten juichen want nakijken kost heel veel werk vooral als er meerdere juryleden zijn en ze heeft gezegd dat de uitslag vandaag komt maar je weet maar nooit...


    Ik heb zelf ook nog maar pas een schrijfwedstrijd georganiseerd en ik weet wel hoeveel werk en tijd het in beslag neemt om alles te regelen enzo. Het kan natuurlijk altijd uitlopen, maar dan nog? Ik en Kelly blijven feesten, haha. ;3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    En we zijn door, woehoew. -danst- :9~ Maar, waar staan de punten? -aangezien vanboven staat dat er punten voor krijgen-. ;3

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 15:15 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.