• Ik moét van mijn mama vandaag mijn kleerkast opruimen. En ik heb er helemaal géén zin in. (cat)

    Mijn kleerkast puilt letterlijk uit van de kleren die er slordig zijn ingegooid. Nu moet ik ieder kledingstuk pakken (en dat zijn er véél, want ik koop te veel kleren ;x) en bekijken. Pas ik er nog in en vind ik het nog mooi? Opvouwen en terug in mijn kast. Pas ik er niet meer in en/of vind ik het niet meer mooi? Op een stapel om weg te doen.

    Dat valt op zich allemaal wel mee, maar ik heb een probleem. Ik heb moeite om kleren weg te gooien. Ik koop dan -bijvoorbeeld- een T-shirt van 10 euro en heb ik dat nooit aangehad. Dan vind ik dat zo'n zonde om het weg te doen, maar stiekem weet ik toch dat ik het nooit meer zal aandoen.


    Wie herkent dit probleem? En welke mindere leuke verplichtingen staan jullie vandaag op te wachten?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 13:33 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik gooi graag kleren weg die ik niet meer aan doe, want dan mag ik er weer nieuwe kopen. Lees: mijn mama koopt er dan nieuwe voor mij. :9~


    All was well.

    Dat heb ik ook zovaak, ik wens je iniedergeval veel succes. (krul)


    .

    Dat probleem heb ik niet echt :3
    Veel succes met opruimen ^^

    en ik moet vandaag verplicht afwassen maar ik heb er zo geen zin in. >.<


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha, dat ken ik :'D
    En ik zal dat ook nog moeten doen, ergens in de vakantie.
    Ik heb geen probleem vandaag. Ik wacht tot Mieke wakker is en dan gaan we brownies bakken ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik ken het,
    ik koop te veel kleren maar dan moet ik het gaan uitzoeken en dan vind ik een shirtje dat ik bijvoorbeeld maar 1x heb aangehad maar nooit meer draag x'D maar ik kan het dan gewoon niet weg gooien dus leg ik het braaf weer in mn kast x]


    Vampire Heart.

    Ik kan ook niks weggooien!
    Maar troost je, ik had het zwaarder "=.=
    ik ben serieus 6 VOLLE DAGEN bezig geweest met MIJN HELE KAMER opruimen.
    Echt, ik ben gefrituurd... ),0


    Alis volat propriis

    Succes alvast ;D
    Ik heb dat gelukkig een paar weken geleden al gedaan. Vandaag hoef ik eignelijk niks te doen, behalve een cake bakken en mijn nieuwe schoenen inlopen :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb m'n kleerkast gister opgeruimt^^
    heelveel kleren die ik niet meer pas heb ik nog ergensin een zak bewaart. Ik kan ze gewoon niet weggooien )':

    Nou ik wil graag meer kleding kopen, maar mijn moeder begint dan altijd dingen te zeggen, en meestal vind ik kleding niet al te mooi, daardoor dat mijn kleding kast nog begaanbaar is XD
    Als ik dingen niet meer pas, gaan die naar mijn buurmeisje.
    Ook is het dat ik nog winkel samen met mijn moeder, ik heb geen kleedgeld enz. Dus als ik iets zie, wat geheel anders is dan mijn andere gaderobe, zegt mijn moeder wel, van denk er maar eens goed overna, zal je dit echt aantrekken... Dus dat is wel weer handig.. :X

    Maar, het is inderdaad wel jammer om een t-shirt weg te gooien, wat nog niet is gebruikt zeg maar, misschien dat je het aan iemand kan geven??


    Dream not your live, live your dream!

    Suspect schreef:
    Nou ik wil graag meer kleding kopen, maar mijn moeder begint dan altijd dingen te zeggen, en meestal vind ik kleding niet al te mooi, daardoor dat mijn kleding kast nog begaanbaar is XD
    Als ik dingen niet meer pas, gaan die naar mijn buurmeisje.
    Ook is het dat ik nog winkel samen met mijn moeder, ik heb geen kleedgeld enz. Dus als ik iets zie, wat geheel anders is dan mijn andere gaderobe, zegt mijn moeder wel, van denk er maar eens goed overna, zal je dit echt aantrekken... Dus dat is wel weer handig.. :X

    Maar, het is inderdaad wel jammer om een t-shirt weg te gooien, wat nog niet is gebruikt zeg maar, misschien dat je het aan iemand kan geven??


    Ja, ik probeer zeker eerst de nieuwe en amper gedragen spullen door te geven. Maar toch heb ik er moeite mee. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Haha. Ik ken dat probleem zeker. Ik kan ook geen kleren weggooien, want misschien zijn ze nog wel eens handig. Ik bewaar zelfs kleding dat veel te klein is maar te leuk of met een schattige print erop :p,

    Ik heb ook zoiets moeten doen, alleen waren dat knuffels. Ja mijn kast puilde uit van de knuffels en met de verbouwingen hier, moest ik grote kuis houden in mijn kast en ik heb 2,5 vuilniszakken vol knuffels weggegooit en nu heb ik er nog twee vuilniszakken vol, maar die mag ik houden (yeah) xD ik was vroeger teddybeer-verslaafd.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Heb ik laatste ook nog moeten doen, kleren weg gooien! Samen gedaan met mama. Ik vind het ook moeilijk kleren weg te gooien. Maar helaas, ooit zal het toch weg moeten. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik moet mn kleedingkast ook gaan opruimen
    Maar ook heel mn kamer omda mn ma wilt gaan verhuizen
    Maarja dat doe ik wel dan als we echt gaan verhuizen


    the world is filled with people that we dont understand

    join the club:Y)
    ik heb geluk gehad dat ik nu naar munchen ben verhuist en een heel nieuwe kledingkast kan beginnen, de rest laat ik gewoon in belgie dus moet ik ze niet weg gooien ;D toch heb ik weer te veel kleren mee genomen ^^


    We're hiding behind skin that's too tough