• Dus een man uit mijn ouders hun vriendenkring heeft een paar maanden geleden een zelfmoordpoging ondergaan (die is mislukt uiteraard.) omdat zijn vrouw hem heeft bedrogen. Dus hij lag in het ziekenhuis, dit en dat en nu is hij terug bij die vrouw, en dat is iets wat ik dus niet snap; :8

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 22:35 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Liefde kan onverwachte wendingen hebben, ja. Maar ik snap het ook niet echt (':


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is idd wel een beetje raar.
    Misschien heeft ze zich heel goed verontschuldigd en heeft hij haar vergeven ofzo.

    Maar het blijft wel raar ja...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Georgraphy schreef:
    Dat is idd wel een beetje raar.
    Misschien heeft ze zich heel goed verontschuldigd en heeft hij haar vergeven ofzo.

    Maar het blijft wel raar ja...



    Maar toen hij uit het ziekenhuis kwam had hij haar kleren door de raam gegooit en al haar spullen.. en nu zijn ze terug samen, raar.. echt raar


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Alles is blijkbaar opgelost. Hopelijk gebeurt het geen 2de keer want dan kan hij terug het proberen en misschien lukt het hem dan wel.


    Keep on smiling

    Tsja, liefde maakt blind.. Ik hoop voor hem dat ze hem niet meer bedriegt ofzo ;o

    Ja liefde maakt inderdaad blind. hij moet het natuurlijk zelf weten. k hoop dat het goed gaat! ;)


    -

    Paperweight schreef:
    Alles is blijkbaar opgelost. Hopelijk gebeurt het geen 2de keer want dan kan hij terug het proberen en misschien lukt het hem dan wel.

    :O erg D:


    Pop ate my heart.

    Paperweight schreef:
    Alles is blijkbaar opgelost. Hopelijk gebeurt het geen 2de keer want dan kan hij terug het proberen en misschien lukt het hem dan wel.


    Everything is worse without music.

    Vaag..


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!