• so tell me,
    wie van jullie kan er allemaal zingen?


    like ik zing heel graag en volgens mijn vrienden kan ik prachtig zingen (kuchkuch) maar daar geloof ik helemaal niks van.(krul)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 17:50 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Heel veel zeggen dat ik mooi kan zingen, maar ik weet het niet echt (krul)


    .

    Dat is bij mij ook, maar mijn hele familie zingt zowat:Q


    People talk shit but I dont care&Never forget to smile!

    Ik zing graag en de buren zeggen altijd dat het mooi klinkt als ze het door de muren horen, maar die mannen zijn gek. :Y)

    Ik zing ontzettend vals. En dat zeggen mensen ook. maar ik zing gewoon lekker mee met liedjes XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    volgens echt super veel mensen kan ik erg goed zingen. ik wil dan ook zangeres worden. ik ga al op zangles, maar weet nog niet wanneer. ik sta ook al op youtube! als jullie me willen horen: WolveLoverTienemien. zoek dat maar op. wel ff hieraan denke: Alle video's worden nog vervangen!

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2010 - 20:41 ]


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    Ikzelf vind voor mezelf dat ik best wel mooi kan zingen maar dat durf ik gewoon niet te tonen. Ik heb voor mijn plechtige comunnie eens moeten zingen ik en nog een paar waren uitgekozen. Ik vond het echt leuk om te zingen en ik wou dat ik het meer kon doen. Ik wil ook zangles doen maar ik weet dat ik dat niet volhoud dus zing ik gewoon thuis voor het plezier.


    Keep on smiling

    Paperweight schreef:
    Ikzelf vind voor mezelf dat ik best wel mooi kan zingen maar dat durf ik gewoon niet te tonen. Ik heb voor mijn plechtige comunnie eens moeten zingen ik en nog een paar waren uitgekozen. Ik vond het echt leuk om te zingen en ik wou dat ik het meer kon doen. Ik wil ook zangles doen maar ik weet dat ik dat niet volhoud dus zing ik gewoon thuis voor het plezier.


    Ongeveer hetzelfde dus.


    Fuck the world, I don't care.

    Ehm, niet echt. (:


    All this dampness is damp.

    Absoluut niet ^^.


    Get back motherfuckerz'

    Onze hele familie kan zingen, maar het is niet zo dat ik alle sterren van de hemel zing (;

    Ik kan zingen, maar wel vals :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik kan zingen, alleen of het goed klinkt is een ander verhaal., x'D
    nee, maar ik zing niet egt heel vreselijk ofzo, want danders had mijn meoder me alang het huis uitgezet. -zingt altijd-


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Een beetje.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reassurance schreef:
    Ik kan zingen, maar wel vals :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reassurance schreef:
    Ik kan zingen, maar wel vals :Y)


    I need you like a heart needs a beat